今日ma..7點先起身-,-v
所以就搞到好趕啦∼
係返學前,接到個fd既電話..
要我幫佢借書..
行左100級樓梯先爬到上班房個層,
即開locker,又好忙咁借書,
仲要溫bio添..
另外今日有早會,所以最後都溫唔到bio..
bio個dict得17/26t.t
下星期又要再默過,仲要加多左成段野添..
另外,英文又要默書啦,中文要背啦,maths有功課..
自己做2日仲參加左個徵文比賽添,係公開既,限期係到10月31日...
點知miss叫我下星期交比佢睇下先..我邊度作得切呀,交唔到就要扣分,
仲要係扣會考都計分既校本評核添..唔知點死好
放左學,就係學校清哂d功課,唔想拎返home做同咁多書..
拎左返去我又唔會做既,所以就做到6點幾先走啦∼
同埋,今日睇個fd既acc notes,
覺得讀acc都幾好玩咁,想讀添-.-v
不過讀左都冇用,學校唔會比我報會考的,自己理科都唔係太得t.t
最後,又緊係豬坊啦,
我愈黎愈覺得自己唔係因為漫畫而黎囉..
而係上網,用某幾位朋友仔chat-.-v
不過佢地又衰,成日唔理我的〔唔使望啦..係你啦..〕
仲有就係,係度祝全世界今日生日既father都開心啦,
生日快樂呀∼!
=======================
今日面仔d紅印退得7788了,一定要係星期6前冇哂! |