珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2005 年 10 月 11 日  星期二   晴天


比蚊咬 分類: 未分類

整晚都睡得不好,
朝早8點幾又要起身,
一早就同屋企人嘈了∼

上左小巴,諗住好好地咁訓下,
點解有4,5個女人係度好大聲咁傾計,
佢地最細個個都至少45歲,佢地講野超大聲,
仲要係一個坐我左邊,其他既都坐前面,
我開mp3黎聽,生平第1次開到人地都聽到個隻,
但都蓋唔到佢地把聲..

mp3都大到自己耳仔有點點痛添..
走左2個呀婆,都仲係好嘈..
突然諗到句野-3個女人1個墟!

55,呢句野超岩呀!最後d女人終於走哂之後,
我可以將個mp3聲降左一半咁多,
聽到後面有個男人講〔真係3個女人1個墟,嘈鬼住哂...〕
同我諗法一樣呀!

去到,超多煙,咳到我死呀..件白3都整左d野,
經過左唔知幾多個世紀之後,我終於可以吸番啖fresh air啦∼

then去嫲度∼睇完賤精先生就走人,
等車途中,
餵飽左唔知幾多隻衰蚊T.T

跟住,一路行一路等,唔係我實比d蚊飲哂d血的了..最後,搭的士,
係上水唔知邊度行左陣,
去許留山食左少少野,
再行多陣就同mum分開行啦,
自己一個唔知去邊,
so就去搭火車,
行去搭個陣buy左張民主黨既獎卷-.-v
以為係d幫小朋友/老人的...
最後選擇左係大埔墟落,
去大埔海濱公園,
因為唔識路既關係,搞到都行左唔少冤枉路∼

未入到昆蟲館之前一直以為自己未去過,但入左去之後,就記起以前小學唔知幾年班個陣黎過的∼
昆蟲館前面附近有度仲比我一次過見到6隻蝶蝶添!

跟住去左個回歸塔度中間最近海個度,then落一落去buy水飲,
飲完之後見到有2個小朋友問個工作人員可唔可以借電話比佢,
so就留意左啦,
原來佢地唔見左dad,就話之前打左比dad黎,
但等左好耐都仲未見,
點知個個人就幾惡咁叫佢地等下..
陰公,人地咁細個唔見到dad驚都仲要得個咁既回覆..
今時今日咁既服務態度唔得咖啦..

 

最後上番去坐係度吹風,好涼,好舒服,then比人嚇親/.\
冇耐就落去睇下個2個小朋友,
原來佢地已經搵到dad,好彩ja!

咁就行啦,行到去好似最尾個度坐,
原來睇人訓覺感覺都幾得意的∼
自己就訓唔到,有個小朋友係度玩風箏,
佢既開心聲同埋唔慣既關係,so冇訓到啦∼

跟住行番去,行到唔知邊度個陣好累,坐低左,跟住唔知幾點走人,
比人點我行條路T.T
搞到行左超耐先搭到車返home∼

車上,咬包包喳,落左車,又要行了T.T
係車度仲3度訓左一陣添,太累了∼

係7-11,buy左2個卷卷,呵,my dinner∼

====================

打完日記之後,發現原來打左係哥個日記-.-v



2005 年 10 月 10 日  星期一   晴天


bio test.. 分類: 未分類

今日bio個test//
死硬,
之前講範圍個日自己冇返學,
返學問個fd,佢比錯料我,
搞到我溫錯左書..
都唔知拎唔拎到1分添呀..

maths呀sir冇返,超開心

英文下星期先測,又開心

不過今日唔知做咩事,
好想嘔又嘔唔出咁t.t

lunch,又唔記得拎信..搞到又未寄比傘傘..

返學,做左一樣功課,去豬坊∼

比人話t.t早知乜都唔講就好了..



2005 年 10 月 9 日  星期日   晴天


一日之內,比2個人搞喊左.. 分類: 未分類

早上9點半,收到個電話,k生來電,
要出去mk,
自己又蠢,唔知咩方法最快去到,
上網搵到4個字先知...

到搭車啦,又好白痴咁去錯車站...
又唔覺意咁走左一架車..

車上,仲要比對面個個細佬踏左我n咁多次...

落車,又聽漏左野,
係恆生.但係係地鐵站入面個個..
入到去,仲要唔知係邊咁...

除左夜晚之外都好開心,
同k食冰糖葫蘆,生菜魚肉,又去左睇貓貓狗狗,
其中有隻貓我覺得超得意,好想抱下佢.

又去左睇電車男,超好睇,
不過冷氣幾大下,一路睇一路起雞皮t.t

係搭火車個陣,
唔知點解心情愈黎愈差...好差好差,
then係去k home途中buy左個番薯∼

去左佢home就食食食啦,
不過心情都仲係超差,
so拒絕左佢幾次,搞到佢都down ma,
實在萬分過意唔去,
喊左..

返去個陣打比佢..佢訓左,希望佢會訓得好啦^^”
最後就sms左佢啦..

返到home,睇左傘傘封信,心情好返少少,
跟住唔記得自己做咩黎,
又down返,
最後同人sms,
跟住電話,
但係人地最後個句”我唔理你啦,你喊飽佢啦”搞到又喊=.=
覺得自己愈黎愈似大喊包添...

最後,我就攬住k送比我朵花花一路喊啦,
喊到自己都唔知幾時,先訓著左.

花花比到好多安全感我,攬住佢,好舒服,嘻

到左凌晨4點幾,收到個sms,都有d開心,
不過好累好累,冇回到就sleep左嚕∼