早上9點半,收到個電話,k生來電,
要出去mk,
自己又蠢,唔知咩方法最快去到,
上網搵到4個字先知...
到搭車啦,又好白痴咁去錯車站...
又唔覺意咁走左一架車..
車上,仲要比對面個個細佬踏左我n咁多次...
落車,又聽漏左野,
係恆生.但係係地鐵站入面個個..
入到去,仲要唔知係邊咁...
除左夜晚之外都好開心,
同k食冰糖葫蘆,生菜魚肉,又去左睇貓貓狗狗,
其中有隻貓我覺得超得意,好想抱下佢.
又去左睇電車男,超好睇,
不過冷氣幾大下,一路睇一路起雞皮t.t
係搭火車個陣,
唔知點解心情愈黎愈差...好差好差,
then係去k home途中buy左個番薯∼
去左佢home就食食食啦,
不過心情都仲係超差,
so拒絕左佢幾次,搞到佢都down ma,
實在萬分過意唔去,
喊左..
返去個陣打比佢..佢訓左,希望佢會訓得好啦^^”
最後就sms左佢啦..
返到home,睇左傘傘封信,心情好返少少,
跟住唔記得自己做咩黎,
又down返,
最後同人sms,
跟住電話,
但係人地最後個句”我唔理你啦,你喊飽佢啦”搞到又喊=.=
覺得自己愈黎愈似大喊包添...
最後,我就攬住k送比我朵花花一路喊啦,
喊到自己都唔知幾時,先訓著左.
花花比到好多安全感我,攬住佢,好舒服,嘻
到左凌晨4點幾,收到個sms,都有d開心,
不過好累好累,冇回到就sleep左嚕∼ |