唔使返學,happy!11點幾先起身,
不過未到11點前已經係就醒就醒既狀態咁了∼
7點幾個陣發現有個sms,
不過太累,所以睇左就冇回去訓了∼
then上網網,
到呀哥起身先off∼
食個杯麵,咁就係我既早餐+午餐了,跟住收到k電話,
傾左陣,訓一陣,
就3點了,
再開機,上左一陣網,就去洗頭了,
著33,同埋msn,
最後就係打日記仔啦!
呵呵,而家打緊日記既我,要遲到了><
成5點半先上車,搭到去上水火車站先,再搭,再轉,
最後好好彩,6:27就到左,.冇遲到∼
跟住等k等到6:45∼
then就搭車去佢個邊,食野,再去佢home,
按按下摩佢就訓著左,
9點過d先走-.-v
跟住全程同某某傾電話啦,傾足7個字,落車就左7-11啦
就比錢個陣,收到n生電話,問我係邊,
原來佢等我=.=
仲帶埋條女黎向我示威咁話xddd
不過覺得佢女朋友唔好,得f.1,但就著到好唔知點咁,
望落覺得好放個隻,
但又唔理我咁∼
返到home,同n生傾左陣電話,就睇書啦∼
再傾電話〔都唔知點解今日特別多電話傾的-.-v〕
知道佢仲鐘意我=.=
超無奈,不過已經講左only做朋友∼
同埋就sms人囉,
不過最後有人唔回我囉,唔開心咖都有d T.T
|