珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2005 年 10 月 16 日  星期日   晴天


食sushi! 分類: 未分類
訓到1點幾-.-v
不過之前都係斷斷續續咁醒過黎,
仲睇左陣書先出房∼

成日都好鬼懶,睇書書,愈睇愈肚餓...
到左就黎6點個陣,
哥叫我打比mum,
話請成家人去食日本野..
 

咁平時做野都慢條斯理既我都超快咁換好衫個d,
就出去食野啦∼!


叫左個豬扒蛋定食,呢個係哥建議的∼
另外就叫左個3文魚同玉子壽司啦!


吃飽肚子就回家了∼
洗個澡之後,睇埋夕陽天使同綠里奇蹟啦,
都幾好睇,綠里奇蹟仲睇到我喊添..
真係好好睇!

最後凌晨3點幾先訓,
校左5點起身啦...

原因:功課未做,書未溫=.=v 


2005 年 10 月 15 日  星期六   晴天


長途電話∼ 分類: 未分類

今日又11點幾先起身了∼仲記得夢中同人sms=.=v

跟住都幾悶咁過,不過1點幾個陣,
收到一個3字頭既電話,
好好奇咁聽啦,
原來係小謙謙打黎既,
係澳洲都打比我,55,算佢有我心啦.呵!

傾傾下,佢話佢個fd想同我傾,
但係呢,就好似hi左一陣之後,
就冇啦啦超沙,
最後就cut左線添=.=

哈,搵人打比佢先∼

msn啦跟住..食飯啦..
msn啦..

再上網啦,入歌落mp3啦∼

6點出門口,
20分鐘到先到∼

‘中途比d外籍人士(巴基斯坦=.=?)既人撩,
好唔鐘意囉,,

媽話有車去到沙田囉,但我記得係冇的..
行左唔少冤枉路之後都係去左上水火車站搭去沙田=.=

 全程都冇坐度..
係到上水落車個陣仲唔覺意咁撞到人地-.-v

去到沙田,食m記∼
就去city super啦!

買左好多野呀真係..有信封,貼紙,
櫻花串,野菜串,合桃串,紫薯串,
又有唔知咩野”米需”米滋,同埋櫻甚麼的..
仲買左支清酒啦,醉左實比人影相都似-.-v

還有沖涼的,襪等等...

返到去..食左個果果啦,
個塊葉都唔好味既..><

最後就試新野黎沖涼,好耐都冇咁relax啦!



2005 年 10 月 14 日  星期五   晴天


示威=.=? 分類: 未分類

唔使返學,happy!11點幾先起身,
不過未到11點前已經係就醒就醒既狀態咁了∼

7點幾個陣發現有個sms,
不過太累,所以睇左就冇回去訓了∼

then上網網,
到呀哥起身先off∼

食個杯麵,咁就係我既早餐+午餐了,跟住收到k電話,
傾左陣,訓一陣,
就3點了,
再開機,上左一陣網,就去洗頭了,
著33,同埋msn,
最後就係打日記仔啦!

呵呵,而家打緊日記既我,要遲到了><

成5點半先上車,搭到去上水火車站先,再搭,再轉,
最後好好彩,6:27就到左,.冇遲到∼

跟住等k等到6:45∼

then就搭車去佢個邊,食野,再去佢home,
按按下摩佢就訓著左,
9點過d先走-.-v

跟住全程同某某傾電話啦,傾足7個字,落車就左7-11啦

就比錢個陣,收到n生電話,問我係邊,
原來佢等我=.=
仲帶埋條女黎向我示威咁話xddd
不過覺得佢女朋友唔好,得f.1,但就著到好唔知點咁,
望落覺得好放個隻,
但又唔理我咁∼

返到home,同n生傾左陣電話,就睇書啦∼
再傾電話〔都唔知點解今日特別多電話傾的-.-v〕
知道佢仲鐘意我=.=
超無奈,不過已經講左only做朋友∼
同埋就sms人囉,
不過最後有人唔回我囉,唔開心咖都有d T.T