懶床懶到11點幾..
跟住洗頭個d...
諗住1點出去..
跟住係度搞d錢錢..
擺好佢,又搵錢咁..
搞到成4點幾先出去-.-v
買左尋日睇中個2件3,
跟住係一間鋪頭睇中左件3,
不過又係白色..
自己睇中既全部都係白色..
所以放棄,買左深綠的∼!
去smartone搞掂左之後去十大啦..
等人..
跟住..就咁啦,係度上網聽下歌咁,
睇下論壇咁..
不過始終冇左橙橙,好唔舒服呀..
另外..要問番人地個問題..
不過真係唔識答-,-
都冇人話到比我知既T.T
另外,死秋秋,哼,
咁對我..小龍女今次點幫都幫唔到佢的了!
最後..冇飯食T.T
成日都冇食過野..好餓呀><
聽日去disney了...希望會超級開心啦!
==
好好的休息一下吧..
別令自己太辛苦唷!
|