今日7點10分先起身唷!幾叻叻,起到身∼
跟住就著個件冬季校服啦∼ 好核突=.=
有d脹脹地既感覺∼
頭2堂係電腦呢!happy^^”
仲有..星期四放學要補課,TCP/IP未教哂,
不過下堂就轉呀sir了唷!
then2堂chem..
我個fd冇幫我拎到chem書><
好彩呀sir睇唔到又冇咩點用書ja
到中文堂啦,考朗讀,衰左-.-v
今朝把聲有少少唔係咁得咁,大概食得太多熱氣野吧∼
lunch,去買飯盒去fd aunt度食∼
返返學校個陣買左部電腦雜誌...
到學校..個同學仔問我借黎睇,借比佢..
點知佢比埋一d同我反左既同學睇..
本書比佢地超暴力咁對待,
最後呢度爛個度爛咁比番我..不滿呀\./
英文堂,miss比左好多功課我做><
放學,去左libary做功課,做好左2樣,不過都係超easy個d,
跟住抄低左第2日要補默番既野啦,
再之後就係去睇下d電腦書..
不過全部都超舊,最近既都係2000=.=
so,冇借到,反而借左3本書,
一本包裝,一本中英對照既story book同埋一本中文小說∼
最後..返home,買左隻雞脾同奶,好好味,
一手拎住隻脾脾大啖大啖咁咬黎食,
個感覺好正,好耐都未試過了!
冇耐就食飯了,有我鐘意既豆苗食,嘻^^”
then睇tv啦...
到到唔知幾點,
我個有2個fd上黎,
一個識左好耐既,另外一個就未見過的∼
識左好耐個個就緊係同我係度玩啦,4個人係度鋤大d〔play wait呀哥〕
之前勁輸,但跟住一直win,yeah!
中途豪〔同我熟個個〕緊係同我打左幾下個d咁啦∼
佢比我整到手肘個個位爆哂微絲血管-.-v同埋有d甩皮咁∼
一直係咁玩啦..到佢地都走個陣...
〔好早//平時至少玩通頂的呀!不過第1次黎個個要揸車返去,冇位比佢泊車,好似係咁∼〕
我同豪玩得愈黎愈癲,由係chair玩到去門口,
再玩到落地下,比佢壓住哂,
反擊,比人偷襲,
不過我都踢左佢一下..中的-.-v
我同佢落完地下再玩番去門口,整到啪啪聲...
佢呀,成日用d柔道個d式黎同我玩的><
搞到我隻左手手腕扭傷左,仲比佢用全身既力壓過黎,好痛!
右手都唔好得去邊,整拳頭狀時手指尾超痛,同埋整到我手指公個舊患,so而家用多點點力都痛T.T
仲有呀,胸襲個到好痛><我仲要係著住和服樣既黎同人玩的-.-v
最後呢..就呀哥出左去送佢地同埋食埋宵夜,呵呵,
所以我有得用一陣電腦了!
不過今晚都唔使點訓,要做phy呢∼
==
快d唔好嬲,快d完全原諒我啦^^”
|