珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2005 年 11 月 23 日  星期三   晴天


同人大戰唷∼! 分類: 未分類

今日7點10分先起身唷!幾叻叻,起到身∼
跟住就著個件冬季校服啦∼ 好核突=.=
有d脹脹地既感覺∼

頭2堂係電腦呢!happy^^”
仲有..星期四放學要補課,TCP/IP未教哂,
不過下堂就轉呀sir了唷!

then2堂chem..
我個fd冇幫我拎到chem書><
好彩呀sir睇唔到又冇咩點用書ja

到中文堂啦,考朗讀,衰左-.-v
今朝把聲有少少唔係咁得咁,大概食得太多熱氣野吧∼

lunch,去買飯盒去fd aunt度食∼

返返學校個陣買左部電腦雜誌...
到學校..個同學仔問我借黎睇,借比佢..
點知佢比埋一d同我反左既同學睇..
本書比佢地超暴力咁對待,
最後呢度爛個度爛咁比番我..不滿呀\./

英文堂,miss比左好多功課我做><

放學,去左libary做功課,做好左2樣,不過都係超easy個d,
跟住抄低左第2日要補默番既野啦,
再之後就係去睇下d電腦書..
不過全部都超舊,最近既都係2000=.=
so,冇借到,反而借左3本書,
一本包裝,一本中英對照既story book同埋一本中文小說∼

最後..返home,買左隻雞脾同奶,好好味,
一手拎住隻脾脾大啖大啖咁咬黎食,
個感覺好正,好耐都未試過了!

冇耐就食飯了,有我鐘意既豆苗食,嘻^^”

then睇tv啦...
到到唔知幾點,
我個有2個fd上黎,
一個識左好耐既,另外一個就未見過的∼

識左好耐個個就緊係同我係度玩啦,4個人係度鋤大d〔play wait呀哥〕

之前勁輸,但跟住一直win,yeah!

中途豪〔同我熟個個〕緊係同我打左幾下個d咁啦∼

佢比我整到手肘個個位爆哂微絲血管-.-v同埋有d甩皮咁∼

一直係咁玩啦..到佢地都走個陣...
〔好早//平時至少玩通頂的呀!不過第1次黎個個要揸車返去,冇位比佢泊車,好似係咁∼〕

我同豪玩得愈黎愈癲,由係chair玩到去門口,
再玩到落地下,比佢壓住哂,
反擊,比人偷襲,
不過我都踢左佢一下..中的-.-v
我同佢落完地下再玩番去門口,整到啪啪聲...

佢呀,成日用d柔道個d式黎同我玩的><
搞到我隻左手手腕扭傷左,仲比佢用全身既力壓過黎,好痛!

右手都唔好得去邊,整拳頭狀時手指尾超痛,同埋整到我手指公個舊患,so而家用多點點力都痛T.T

仲有呀,胸襲個到好痛><我仲要係著住和服樣既黎同人玩的-.-v 

最後呢..就呀哥出左去送佢地同埋食埋宵夜,呵呵,
所以我有得用一陣電腦了!
不過今晚都唔使點訓,要做phy呢∼

==

快d唔好嬲,快d完全原諒我啦^^”



2005 年 11 月 22 日  星期二   晴天


down 分類: 未分類

今日比人摑..
仲摑左6巴..
右邊面紅哂..
呢幾個月都唔知行咩衰運..
9月11日比人摑,今日11月22日又比人摑..
很痛的呀..

唔覺意將相機張sd卡格式化..
不過搵到人幫我整..
一個可以話完全唔識既人..
不過係某某既fd黎,,,

==

好想繼續逃避..



2005 年 11 月 21 日  星期一   晴天


disney 分類: 未分類

今日著左裙仔..好耐冇著裙出制,除左返學之外,,,
跟住就同fd一齊搭車車去啦,
係disney度先搭左去酒店度先∼
跟住後後去門口,
我收埋左個包包係個袋度,
不過佢冇check到個個位-.-v

見到一個mis同呀sir一齊..佢地係咩關係?xdd

一入到去左買野,
跟住去左玩好多野,
有個個唔知咩杯,會轉轉既,
又有榭屋呀,一個坐船既,
仲有呢就係巴斯光年啦,維尼個個同埋唔知咩火星咁既野既..

玩得都幾開心,仲影左好多令令相,
有d係同米妮既,有個2隻鼠,其中一隻叫chip個個,
幫我簽名支筆斷墨,
指住比筆個工作人員個個畫面好好笑..好得意

最後我走先,冇睇到煙花,同埋影相影到2點幾已經冇電..
跟住搭車去左同人食野..then就回家了..