今日朝早起身..唔得,勁頭痛,想唔返..但係一諗到頭個2堂係電腦..
就唔得啦,一定要返,唔上2堂電腦實死硬,
同埋,電腦而家好似愈讀愈鐘意咁-.-v
不過呢,上完電腦之後個個小息我就早退了,係醫療室度等呀哥黎接,
係個度識左個女仔,f.3的,
因為我同佢都識得某d人,所以就咁傾傾傾啦..
我係係10:45先話早退既,本身校工話只可以坐一堂,
但又真係好頂唔住,同埋個心又勁痛咁∼
但係呢..個個女係都係要早退的,佢mum係11點就12個陣黎接佢,
同佢傾個陣佢話佢mum係home,
佢home係屯門的,
但係呢..
我home去學校就唔係15分鐘既〔正常步速〕∼
人地媽咪都黎到..
但係我哥就...唉=.=
佢係12點20分先到..
個陣我係度諗,咁既話我不如同fd食埋lunch先-.-v
當然,最後都冇咁做到∼
哥去左買個飯盒,之後先返去∼佢話佢胃痛喎-.-v
返到屋企又係度話我個間都唔知咩學校,一定要有人接先走得云云∼
咁我就話其實自己走都得,但一定要係搭的士返home囉,
但我又冇理由要司機特登車黎學校賺我個幾蚊掛0.0
自己都會唔好意思啦..
返到去,食左d餅餅加一個卷卷,跟住就睇報紙啦,
睇睇下聽到d聲,
發現到隻超巨型既黑蜂飛左入黎=.=v
最後放生左佢∼
跟住..都係睇報復,去廁所等等,到到唔知幾點,係梳化度訓,
直到好似7點幾,
媽餵我食飯..
諗一諗..佢要有13年冇餵過我食飯了,這當然是問她的∼!
跟住又訓咁..但又唔係點訓到,就睇電視啦
睇睇睇//
到左差唔多10點,
同哥講話要做功課,用電腦做,
佢先比我..
其實今日係佢sleep既時候〔自己未睇〕有開過機咖!
但佢set左password..算
就係咁樣啦今日,不過一上網見到有人回我野,
話唔係我打個篇野個度好嬲,
我都唔知自己為乜野打5粒幾鐘野,
打完仲要係話唔係我打的,
下次都係拎黎做功課好過∼
|