珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2005 年 11 月 14 日  星期一   晴天


早退左∼ 分類: 未分類

今日朝早起身..唔得,勁頭痛,想唔返..但係一諗到頭個2堂係電腦..
就唔得啦,一定要返,唔上2堂電腦實死硬,
同埋,電腦而家好似愈讀愈鐘意咁-.-v

不過呢,上完電腦之後個個小息我就早退了,係醫療室度等呀哥黎接,
係個度識左個女仔,f.3的,
因為我同佢都識得某d人,所以就咁傾傾傾啦..
我係係10:45先話早退既,本身校工話只可以坐一堂,
但又真係好頂唔住,同埋個心又勁痛咁∼

但係呢..個個女係都係要早退的,佢mum係11點就12個陣黎接佢,
同佢傾個陣佢話佢mum係home,
佢home係屯門的,
但係呢..
我home去學校就唔係15分鐘既〔正常步速〕∼
人地媽咪都黎到..
但係我哥就...唉=.=

佢係12點20分先到..
個陣我係度諗,咁既話我不如同fd食埋lunch先-.-v
當然,最後都冇咁做到∼

哥去左買個飯盒,之後先返去∼佢話佢胃痛喎-.-v

返到屋企又係度話我個間都唔知咩學校,一定要有人接先走得云云∼
咁我就話其實自己走都得,但一定要係搭的士返home囉,
但我又冇理由要司機特登車黎學校賺我個幾蚊掛0.0
自己都會唔好意思啦..

返到去,食左d餅餅加一個卷卷,跟住就睇報紙啦,
睇睇下聽到d聲,
發現到隻超巨型既黑蜂飛左入黎=.=v
最後放生左佢∼

跟住..都係睇報復,去廁所等等,到到唔知幾點,係梳化度訓,
直到好似7點幾,
媽餵我食飯..
諗一諗..佢要有13年冇餵過我食飯了,這當然是問她的∼!

跟住又訓咁..但又唔係點訓到,就睇電視啦
睇睇睇//
到左差唔多10點,
同哥講話要做功課,用電腦做,
佢先比我..
其實今日係佢sleep既時候〔自己未睇〕有開過機咖!
但佢set左password..算

就係咁樣啦今日,不過一上網見到有人回我野,
話唔係我打個篇野個度好嬲,
我都唔知自己為乜野打5粒幾鐘野,
打完仲要係話唔係我打的,
下次都係拎黎做功課好過∼



2005 年 11 月 13 日  星期日   晴天


拎到證書啦,yeah! 分類: 未分類

今日幾開心,拎到張證書,
自己好似都冇拎過d咩獎呀,證書咁既,今日終於有啦!

不過張野衰就旅在我個英文名竟然爆格=.=人地話唔緊要喎,冇錯就得..

and今日去左k度,唔知點解總係覺得,佢細佬見到我好似有d覺得奇怪咁∼

同埋,唔明點解睇唔到我喊囉-.-v

去食野,食墨魚丸河加凍朱古力少冰少甜同一碟菜菜,
杯野都仲係好多冰同埋好甜T.T

係囉,最後去個唔知有機既蔬菜個d去睇,岩岩過左教整稻草人既time><

跟住就返home,唔夠10分鐘又出去,去左一間叫日之味度食野,
呀哥生日ma∼不過食到我超飽同埋唔舒服,
好似有d野頂住頂住咁,好想嘔番哂出黎-.-v

最後,就返home啦,中途見到2個同學咁,
不過唔識既,但知對方係邊個個隻,
同埋同人地嘈過咁∼

係home,訓左係father張床度..
醒個陣發現自己有流口水-.-v
咁就死啦..流口水姐係話我實病的..
由細到大都係咁><

最後就黎12點個陣我出左廳訓,
12點幾,1點幾,2點幾,3點幾,4點幾,5點幾同6點都醒一次..
但又係好累個度,真係好辛苦呀!><



2005 年 11 月 12 日  星期六   晴天


發呆 分類: 未分類

未夠9點就凍醒左..
一落床,勁想嘔,但又係嘔唔出個隻..
跟住又唔知做咩事肚痛..

開機上網啦,打一篇回覆既野打左超耐,d網好亂,煩..

好似係2點度,個fd打黎..
傾傾下話去bbq,2個人...
最後又多一個咁,
不過都燒唔成∼傾到成4點=.=
但4/5既時間我冇出過聲..

同毅傾左一陣,then訓著左,
起身洗頭出門,
去還書..係個度我都冇諗住要借,
但人地就已經話要還哂先咁-,-

跟住..去左7仔買左盒奶飲..
再黎就係去kfc買左個飯..

今日收到傘傘的信了,但係已經沒有了之前的那份開心..

開個飯蓋時,唔小心彈到周圍都係..T.T

上網睇下野咁..

到到唔知幾點時,同k chat左陣,
係1點幾,電話左一陣..
時間不多,但對我來說是十分漫長..