珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2005 年 11 月 17 日  星期四   晴天


好凍.. 分類: 未分類

今日7點10分先捨得起身..
好累好累//
同埋覺得好凍,唔知點解呢排都覺得好凍,
以前都唔怕凍的,但係而家就勁怕咁..
大概係因為....吧

今日用special time黎上堂,所以lunch前就要上哂
仲有呀,今日係day6,
中英數phy chem bio 電腦都上齊哂..
都係好痛苦下,太多野1次過入唔到腦T.T
雖然day1都係=.=v

今日以為要dict pilot啦,
點知唔使-.-早知唔咁勤力溫..

lunch去左7仔食,
買左10粒魚蛋同一盒奶,咁就一餐啦∼
仲買左2本電腦雜誌,希望可以幫到一下自己d電腦咁啦..
不過又唔知邊本好啵..
咁岩見到有個30幾40既男人選電腦雜誌,
咁就問人邊本好啦..
最後就買左佢話好個2本,$30...好貴T.T

放左學,重dict番chem個20元素,
yeah,岩左18個,岩岩好pass!

跟住,,就去左學校圖書館啦,
係個度做chemd功課.
自己一個係度做,
而家諗番都覺得自己勤力左好多-.-v
不過..最後個度都係有d唔識做..唔明佢想我答d咩><

最後,就去左十大豬坊了,
好耐都冇黎了∼

另外就..
今日有個同學仔作嘔,
作左n咁多次,最後仲要比人用輪椅推走,,
聽講佢同男朋友嘈左,
不過唔知點解直覺話我知唔係簡單-.-v

同埋,今日開心番啦,
識笑番,嘻,都係咁樣好^^”



2005 年 11 月 16 日  星期三   晴天


爆樽! 分類: 未分類

今日又差點遲到了..
差唔10秒-.-v

today著左套運動衫,感覺怪怪的...
實在唔多鐘意!

頭個堂係phy,
係做真空個個實驗度,呀sir整親,
係真空機抽空氣出去既時候,抽得太勁,
個勁大個既玻璃瓶就爆左啦!
見到呀sir握實拳頭就知一定好痛了,但都死頂住..

我係度話呀sir傻,應該落左醫療室整好親,
不過又大讚佢得意可愛〔唔至我讚,連其他f.3既都係咁講呢!〕
個fd c就話我對呀sir有野,
佢都傻既,我才不會對呀sir有野呢,
人家一早就有鐘意既人,不過呢樣佢都知∼

食lunch個陣,撞到個男仔,同班既,
係c鐘意既其中一個仔,
返到學校同佢講,佢又好驚訝咁,
同佢講埋尋日返屋企個陣比另一個佢鐘意左4年既f.5仔撞到我既事佢知,
佢竟然話我hi哂油=.=
都唔知咩{好朋友}黎咖..

放學就黎左圖書館度scan張野啦,
post埋上網,搞掂∼

==

係最後個堂chem sir話上次唔夠15分個d要重背咖嘛,
但要重背個日我早退左,
以為過左就冇事,點知都係要,,
then就話唔得閒聽日先背番比佢,好彩佢比ja!
如果唔係自己一定死硬,睇都冇睇過,不過今晚我會好好的去溫的了^^”

 ==

後加..
最後都冇溫到chem,
因為成晚係度做電腦個份功課仔..
唉..d grammar錯哂,實比呀sir話都似-.-v
做完都好夜了∼
對了,仲冇食到飯添..唔知點解完全冇胃口∼
11點幾就訓著左..



2005 年 11 月 15 日  星期二   雨天


落雨雨唷.. 分類: 未分類

今日遲到,自己7:55分先出門..
最後8:08分返到學校..
落住雨,比到好多感覺我,不過..時間冇多,都冇咁得閒睇雨了∼

比人收左手冊,但係又唔見班主任比我,
就以為佢地唔記得啦,
不過都因為冇手冊既關係,
冇得寫低功課d野同第2日要上咩堂咁,好麻煩!

返到home..幾早下既都,5點幾∼
但係冇電腦用了T.T
不過都唔緊要啦,但最後我都做左勁短時間做都市日報,
費事冇分比miss嘈∼
但自己好乖,冇上論壇同打日記..
呀哥都唔會比啦!

食飯個陣,爸同媽竟然有傾計..
有講有笑咁,真係嚇親我..
好似有點不祥的預感><

食完之後呢,8點幾,我就開始做phy啦∼
打左電話問人做邊之後就好努力咁做,
因為要做番上次既,所以足足做左4個鐘先做好-.-v

不過都有2條唔識冇做到..
覺得自己真係第1次咁乖乖咁認真咁做功課咁..
因為應承左人?自己也不大清楚,
但係..點都會盡力改好呢個壞習慣咖啦,應承左人就要做ma∼!

之後..
就執書包,唔想搞到第2日又遲到,
我呢d咁既乖乖女點可以有個缺點係我既紀錄度咖,呵呵

另外呢..我比學校提名左去join一個教署咩資優學生增益計劃,
我選左”法醫及鑑証科學講座”,有得玩指模呀,去案發現場度學野咖!
有4堂既,其中一堂撞左我幫老人家家居清潔及油油個個,
諗住放棄做義工呢個,
但係呢..點都睇左人地收唔收我先啦∼
全港得40個位咖喳,都唔知分唔分到呢塊豬肉啦...