今日7點10分先捨得起身..
好累好累//
同埋覺得好凍,唔知點解呢排都覺得好凍,
以前都唔怕凍的,但係而家就勁怕咁..
大概係因為....吧
今日用special time黎上堂,所以lunch前就要上哂
仲有呀,今日係day6,
中英數phy chem bio 電腦都上齊哂..
都係好痛苦下,太多野1次過入唔到腦T.T
雖然day1都係=.=v
今日以為要dict pilot啦,
點知唔使-.-早知唔咁勤力溫..
lunch去左7仔食,
買左10粒魚蛋同一盒奶,咁就一餐啦∼
仲買左2本電腦雜誌,希望可以幫到一下自己d電腦咁啦..
不過又唔知邊本好啵..
咁岩見到有個30幾40既男人選電腦雜誌,
咁就問人邊本好啦..
最後就買左佢話好個2本,$30...好貴T.T
放左學,重dict番chem個20元素,
yeah,岩左18個,岩岩好pass!
跟住,,就去左學校圖書館啦,
係個度做chemd功課.
自己一個係度做,
而家諗番都覺得自己勤力左好多-.-v
不過..最後個度都係有d唔識做..唔明佢想我答d咩><
最後,就去左十大豬坊了,
好耐都冇黎了∼
另外就..
今日有個同學仔作嘔,
作左n咁多次,最後仲要比人用輪椅推走,,
聽講佢同男朋友嘈左,
不過唔知點解直覺話我知唔係簡單-.-v
同埋,今日開心番啦,
識笑番,嘻,都係咁樣好^^”
|