珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2005 年 11 月 9 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2005 年 10 月 26 日  星期三   晴天


衫衫沒有了T.T 分類: 未分類

測埋聽日就搞掂了...

今朝累得很,但要怪也只好怪自己..

尋晚執番好哂我d 33褲褲搞到3點幾先訓∼

今日個中文唔知點解唔覺太難,但見到個個都寫左超多啵,自己就2句即完=.=v

bio又比d test搞到自己都亂左,有d字呀sir又沒教過,書又冇..冇了冇了><

測完走個陣咁岩見到phy呀sir,

就問番佢mc係幾多分一題咁,

佢話1分1題,咁我就好順便咁問埋自己測成點..

點知呀sir即刻擰頭...T.T佢話我長問題0分呀,嗚嗚嗚,

mc都係岩唔知12定13題,

如冇了解錯既話,姐係我12或13/45呀..乘大番100既就姐係26/28分...

今次我死得了,我不依呀!><

跟住同朋友仔去左台灣麵度食,貴..但食埋今次我同佢會日日食$10食足2個星期=.=v

then去睇番鐘意個件白色3幾錢..中途仲搞錯左少少野..

$89.9 人地話送比我咖!但係要戶口過數比我..

但我唔知自己戶口number,又唔知密碼,

本存摺同卡都唔係自己度..嗚嗚嗚,

人地話咁就算啦T.T衫衫沒有了,不依呀!><



2005 年 10 月 25 日  星期二   晴天


訓晏覺∼ 分類: 未分類

第2日統測,測數學同phy,

maths好難呀><好多唔識,

phy就我做得太慢,當miss話得番15mins個陣,

我仲有廿幾條mc未做=.=

搞到我跟住都唔敢慢慢計,做,

大概就算,最後有d唔夠time,亂填...希望pass到啦!

放左學,又係同陳生一齊=.=

都唔知點解成日跟住我做乜,

係到食野問題,佢又話要去番尋日個間,我同fd提議個d好多都反對..

最後去到一間叫”何明記”既度食,

個個雞脾超油呀><同埋冇計野飲,

叫埋要$6啵,我先唔制,

咁食完又去ok買野飲啦,本身想買奶,但冇啵T.T

咁呢,今日終於去到圖書館啦,不過自修室又冇位,最後都係留左一陣就走人,

之後就去睇跌打,諗住去惠康買想飲個隻奶,記得有特價,買2送1,

但係又賣哂啵><好激氣呀,

so,去7仔買就算,

呵呵,好滿足咁返屋企,

屋企又比我媽搞到唔知點,

佢又聽人講,搞到有幅好令令,好大幅既puzzue掉左,又油過佢間房d油..

唉,佢仲話下年2月前會搬添..

超無奈,真係無言以對,

跟住就去訓覺啦,

訓到6點9個陣,聽到鐵閘好嘈,

咁就醒左啦,個陣仲以為自己已經訓到好放,好似有凌晨3,4點咁∼

點知原來訓左3個鐘都冇-.-v但平時返學起身個陣又覺得自己訓左1個鐘都冇咁..

跟住開機,同人傾電話,大多happy,不過有度聽到心痛T.T

逗下我開心都好ma..

係囉跟住就等人講d plan比我知啦,基本上3樣野得第1野難..

55,then就食野啦,淨係食左一件pizza咁啦∼

跟住就用電腦..但而家好累,唔想溫書呀><