第2日統測,測數學同phy,
maths好難呀><好多唔識,
phy就我做得太慢,當miss話得番15mins個陣,
我仲有廿幾條mc未做=.=
搞到我跟住都唔敢慢慢計,做,
大概就算,最後有d唔夠time,亂填...希望pass到啦!
放左學,又係同陳生一齊=.=
都唔知點解成日跟住我做乜,
係到食野問題,佢又話要去番尋日個間,我同fd提議個d好多都反對..
最後去到一間叫”何明記”既度食,
個個雞脾超油呀><同埋冇計野飲,
叫埋要$6啵,我先唔制,
咁食完又去ok買野飲啦,本身想買奶,但冇啵T.T
咁呢,今日終於去到圖書館啦,不過自修室又冇位,最後都係留左一陣就走人,
之後就去睇跌打,諗住去惠康買想飲個隻奶,記得有特價,買2送1,
但係又賣哂啵><好激氣呀,
so,去7仔買就算,
呵呵,好滿足咁返屋企,
屋企又比我媽搞到唔知點,
佢又聽人講,搞到有幅好令令,好大幅既puzzue掉左,又油過佢間房d油..
唉,佢仲話下年2月前會搬添..
超無奈,真係無言以對,
跟住就去訓覺啦,
訓到6點9個陣,聽到鐵閘好嘈,
咁就醒左啦,個陣仲以為自己已經訓到好放,好似有凌晨3,4點咁∼
點知原來訓左3個鐘都冇-.-v但平時返學起身個陣又覺得自己訓左1個鐘都冇咁..
跟住開機,同人傾電話,大多happy,不過有度聽到心痛T.T
逗下我開心都好ma..
係囉跟住就等人講d plan比我知啦,基本上3樣野得第1野難..
55,then就食野啦,淨係食左一件pizza咁啦∼
跟住就用電腦..但而家好累,唔想溫書呀><
|