第1日統測,測英文同化學,
2科都唔係太得,特別係英文d vocab,佢都唔係出ch.2入面個d既,
佢出上年f.3的,比佢玩死,
得2個識,仲要係有機錯添><
咁放左啦,
去左一間叫米線大王既餐廳度食,我叫燒多春魚併雞翼烏冬+凍朱古力,$22
不過2個朋友仔叫既同我唔同,但少我好多野咁,
好似我多春魚有8條=.=so就分左6條比佢地啦,
男仔真係食得,呀陳先食左4條..勁!
跟住就去左ok買野飲,
最後就去圖書館啦,中途見到見白色既長袖3,好令呀!
夠哂簡單,i like it∼下個月去買先..有錢的話
去左圖書館..超無奈,今日唔開=.=
好無奈咁走左啦,跟住去左銀行入數,
排排下個fd又走哂,跟住入緊數個陣打比我話叫我去佢home..
咁就去睇完跌打去啦,3點4度到左∼
去到,個fd就話佢部電腦中左毒,叫我搞..
佢話我讀電腦既點都叻過佢係呢方面..其實邊關事,
而家讀的都係d基本野黎,邊有咁醒呀我?
咁我整緊個陣佢2個就溫書啦,
係等部機scan的時候就去左榻個大理石蛋糕,
焗左20分鐘喳,不過超鬆軟,好味道!^^”
食左3,4件,then fd媽話有蕉,
仲叫我帶2”梳”蕉返屋企=.=不過最後我都冇攞,
同埋係佢fd食埋飯再上網睇下d台灣民宿既野先返,
大約差唔多10點先返到∼
冇耐就去訓左囉∼
|