好早起左身,好似係8點幾∼
包個杯包左我1個鐘有多..
不過唔令T.T
用d毛毛黎包,
包成一粒糖糖既樣∼
著左裙出街,開始鐘意著裙了,自從某位話著裙好睇d之後,
不過,幾凍下..
落車,見到有人釣到石斑,
好叻叻唷!
跟住又搭車車,去唔知邊度,
then就食野,
好記得食野個陣講左唔知d咩野好好笑,
笑到我肚痛,同埋d野都食唔到,
同埋,我飲野都飲唔到...
b〔你唔好笑到噴哂出黎〕
跟住整機//
不過好似唔係咁得,
同埋撞到佢d朋友仔同埋佢boss∼
跟住就去左一個近公園既地方度坐,
大講色色野xdd
同埋,我發覺佢真係好多好笑野.
搞到我個肚超痛,不過幾開心下,
最後就去左apm度,
基本上我係去個度搭車而已,
但又搵唔到車站,
咁就係個度既1樓度去個廁所再搵,
同埋,去之前buy左2個紫心番薯,好開心^^”
最後佢仲送我走..
幾好人,佢真係送佛送到西,
同我一齊上埋車,
上到冇耐,
我就好累好累了,
靠左係佢肩頭度訓///
同埋攬住個2隻番薯,
不過攬攬下覺得好熱,熱到燒著我咁..
咁我就比佢拎啦,呵呵-.-v
靠落去,又幾舒服下,
因為少靠係男人肩頭吧,呵呵呵∼
但係我都訓得唔係太好,
個死人巴士好搖\./
最後落車佢就送到我去home樓下啦∼
其實今日呢..應該係我比錢咖好多野,
不過次次都比佢爭到,
so諗住下次請佢食餐勁既∼
順便..收禮物ma,呵呵
|