珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2005 年 12 月 11 日  星期日   晴天


與b生之行 分類: 未分類

好早起左身,好似係8點幾∼

包個杯包左我1個鐘有多..
不過唔令T.T
用d毛毛黎包,
包成一粒糖糖既樣∼

著左裙出街,開始鐘意著裙了,自從某位話著裙好睇d之後,
不過,幾凍下..
落車,見到有人釣到石斑,
好叻叻唷!
跟住又搭車車,去唔知邊度,
then就食野,
好記得食野個陣講左唔知d咩野好好笑,
笑到我肚痛,同埋d野都食唔到,
同埋,我飲野都飲唔到...
b〔你唔好笑到噴哂出黎〕

跟住整機//
不過好似唔係咁得,
同埋撞到佢d朋友仔同埋佢boss∼

跟住就去左一個近公園既地方度坐,
大講色色野xdd
同埋,我發覺佢真係好多好笑野.
搞到我個肚超痛,不過幾開心下,
最後就去左apm度,
基本上我係去個度搭車而已,
但又搵唔到車站,
咁就係個度既1樓度去個廁所再搵,
同埋,去之前buy左2個紫心番薯,好開心^^”

最後佢仲送我走..
幾好人,佢真係送佛送到西,
同我一齊上埋車,
上到冇耐,
我就好累好累了,
靠左係佢肩頭度訓///
同埋攬住個2隻番薯,
不過攬攬下覺得好熱,熱到燒著我咁..
咁我就比佢拎啦,呵呵-.-v

靠落去,又幾舒服下,
因為少靠係男人肩頭吧,呵呵呵∼
但係我都訓得唔係太好,
個死人巴士好搖\./

最後落車佢就送到我去home樓下啦∼

其實今日呢..應該係我比錢咖好多野,
不過次次都比佢爭到,
so諗住下次請佢食餐勁既∼
順便..收禮物ma,呵呵



2005 年 12 月 10 日  星期六   晴天


同朋友仔行街街 分類: 未分類

2點鐘,同芝芝行左元朗先,
我睇中左對boot,不過唔夠錢buyT.T

跟住就去天水圍,
好逼-.-v
佢買左對鞋,返學既,
不過我覺得唔係太令∼
佢又有buy裙啦,
雖然我都有睇中野,
但唔算好中意個隻∼

另外,係元朗廣場度見到有b生鐘意個隻公仔,
買左隻杯比佢,
當係答謝佢幫我整機∼



2005 年 12 月 9 日  星期五   晴天


留堂仔唷 分類: 未分類

因為呢,之前中文欠report,所以搞到今日就要留堂啦..

不過有個想整野比人既念頭,
so我放學就即去libary度搵個隻公仔個圖案啦∼
搵哂啦..搞掂好啦..
點知部機print唔到既,,
好麻煩呀!
跟住我就借左個唔知f.1定f.2既女仔部機黎用住完..
因為真係好緊急,3:45我要去到留堂room ma∼
又3:30先放學><
個個女仔雖然同我3唔識7,
但都借比我,好好人下,
同埋佢個樣幾清純下,
不過有個缺點,就係太靜,唔講野咁∼

print野又要我自己要擺紙入去,
仲jam埋紙添=.=v
搵人整..整完先搞掂..
最後我係4:05先去到留堂room,
我係偷偷地咁入去的..
跟住發現原來自己去錯room,
有2個留堂的,
我個fd就冇錯..
但原來我係同佢唔同room,
咁就好白痴去岩個個啦..
仲撞到人咁,
自己就係度勁作投訴信∼

最後..就咁啦,同人走啦∼

返到屋企,又同屋企人嘈..