珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 4 月 7 日  星期五   晴天


大獲啦.. 分類: 未分類

bio覺得easy呀..

死火啦..

實超低分了//

今日測完之後一出hall就見到李sir,

佢話我做咩放佢飛機..

我話見到一d熟d既話補完so就走∼

跟住佢就話我啦=.=

then上去擺locker∼

跟住就一直行行行//

係度搵野..

搵1d..我都唔知係咩黎既野=.=

初初都諗到大約係點既..

但而家唔記得了-.-v

同埋一直都搵唔到..

比我見到我實記得的!

行左差唔多3個半鐘∼

中途又睇下3咁,

比我發現一間..唔知算唔算鋪既鋪,

有好多比到我feel既野,

不過最後都only係buy左1樣喳!

入面有d蠟燭,好特別既,有d仲整到好似個d羅馬式既柱咁,

又有好多好特別既風鈴,

有d係用馬賽克整的,

仲有好多擺設,都係大大件的,

又有唔少特別既花瓶,好令令咖,不過覺得太大了∼

另外呢就..

今日見到3個人..

〔w,m&l〕

撞到3次之多=.=

真係有緣得很//

同埋..係1間3店見到件幾令既3,

不過覺得件3太鬆..同埋,唔太鐘意隻色∼

冇啦啦想著裙,

不過..應該不會的了,仲未揀岩喜歡的∼

想剪剪個頭,前2日覺得勁熱,

可能係因為成日跑掛,

加上都好耐冇剪過頭了,

想像會係剪到過膊的,短的話會拮頸,唔舒服,

maybe會負離子玩野xdd

 

記起唔知係前日定大前日..

同謙傾電話..都係失眠=.=

記得佢話而家同我傾電話好似大過我咁,

鬼咩,把聲變到超沉,沉過好多人,

死謙,仲要話我,曾幾何時,你咪同我一樣,

睇你幾時好似我咁,不過我覺得我令其他人知道事實係岩咖啵..

做人真d好既,我唔想好似你咁..

對住d人唔理好醜都扮好去搵人笨=.=v

冇你咁衰,呵∼

濤..希望你冇事啦..

以後乖d,生性d啦,今次希望人地告你唔入啦,

唔係你就真係咩前途都冇哂咖啦,

and唔好再同個班豬朋狗友一齊啦,搞到要..

leaf,唔好搞到自己咁啦..

自己唔舒服就休息多d,仲幫佢整呢樣整個樣..

 

呢排都係血糖過低..今日maths差d暈低=.=v

下次一定要帶幾粒朱古力返去先,

始終都係冇咩胃口..

 

愈黎愈發覺,我對自己真係幾唔捨得=.=v

〔唔好問我點解呀..我唔識解咖..〕

 

想作野添..都幾耐冇寫過了∼

不過..作d咩,唔講你知,呵

總之就係同以前既唔同咖啦∼!

〔以前d文都唔見哂添=.=v〕



2006 年 4 月 6 日  星期四   晴天


第1日 分類: 未分類

尋晚...係今朝先岩..

今朝5點幾都仲未訓到..

仲有幾隻衰蚊係度勁咬我!!

7點半先起身..

火速梳洗..

返到school,仲有幾個字剩

〔好彩today係最遲8:15ja!〕

入場前一粒朱古力∼

〔今朝一直都企唔穩,個心又跳得勁快,都係補充一下血糖,relax一下先∼〕

跟住..一早做哂,

臨散場前收到呀sir既一張紙..補數..

落地下..企係度溫書,睇notes∼

見到電腦個sir,問佢聽日12點幾得唔得閒,

好彩今日得ja,唔係我電腦實死硬∼

又係好早做哂,不過lq勁多唔識..

交野個陣交錯野..>^<

散場見到呀sir,

同佢講我要補電腦,

佢就叫我補完搵佢,

落電腦室,補補補..

 

a:=1;

b:=2;

t:=a;

a:=b;

b:=t;

同埋

a:=4;

b:=9;

a:=a+b;

b:=a-b;

a:=a-b;

其實都係一樣//不過下面個個初初聽有少少覺得麻煩,

但而家就ok〔睇得明就睇,睇唔明既就算啦//〕

補到1點,

then上去搵李sir,

中途就見到班人補完,姐係我唔使去啦∼

跟住去左一間鋪度同個老闆傾計,

傾傾下先知隔離學校有個miss因壓力大跳樓死左,

又傾下電話,傾下學校,傾下學校而家同以前既制度,傾下外國,傾下樓宇問題,傾下治安,傾下環境...

唔知點解同個老闆會咁好傾-,-

最後傾到2:30..

〔個陣成日淨係食過2粒朱古力,第2粒係上完場食既,獎下自已∼另加嚴重睡眠不足〕

返到home,累,肚餓,

得杯麵..愈黎愈覺得,想食有益d既野都冇..

msn,網,相,女,1/1000000...

搵information直入,like 尋寶∼

尋寶去了∼

〔最後都搵到,yeah!〕



2006 年 4 月 5 日  星期三   晴天


想哭 分類: 未分類

今日拜完山之後返元朗..

阿波羅執了,但也去了千色買了雪糕吃..

返到home就係sofa度訓..

6點幾7點醒,

上網..

睇到一個人的日記,一個不算相識的人,

對方知道我的不少,

但我對其,卻很多也不知..

看到其日記也只是偶然,

當中的內容,令我有點不大喜歡其,

或許是我過份敏感,

但我就是覺得對方不喜歡我,想我不再會在其未來出現一小角,

對,反感或許未到,但好感沒有,

對方知道我的..很多,

我只知道些少,

全是會傷害我心的些少,

雖少卻傷害的不淺,

我不知自己還可隱藏著這些多久,

但我想,也該等別人自己說出來//

 

人家說,女人的直覺有時會很準,

但我想,是因為女人會留意得到別人認為的鎖碎事而已

記得有次拍拖,

跟對方去逛書店,逗留了半個多小時左右,

我找著自己有興趣的,他也是,

我看的是一些小說類,弄蛋糕的那些,

他則是在歷史那邊的.

過了2個多月,一天我說遲點兒會送他一本書,

他問我:你送咩書比我?

答了其,他顯得驚訝的說我怎麼會知道他很喜歡那本書,

其實只是我留意到他放下書的時候而已..