尋晚...係今朝先岩..
今朝5點幾都仲未訓到..
仲有幾隻衰蚊係度勁咬我!!
7點半先起身..
火速梳洗..
返到school,仲有幾個字剩
〔好彩today係最遲8:15ja!〕
入場前一粒朱古力∼
〔今朝一直都企唔穩,個心又跳得勁快,都係補充一下血糖,relax一下先∼〕
跟住..一早做哂,
臨散場前收到呀sir既一張紙..補數..
落地下..企係度溫書,睇notes∼
見到電腦個sir,問佢聽日12點幾得唔得閒,
好彩今日得ja,唔係我電腦實死硬∼
又係好早做哂,不過lq勁多唔識..
交野個陣交錯野..>^<
散場見到呀sir,
同佢講我要補電腦,
佢就叫我補完搵佢,
落電腦室,補補補..
a:=1;
b:=2;
t:=a;
a:=b;
b:=t;
同埋
a:=4;
b:=9;
a:=a+b;
b:=a-b;
a:=a-b;
其實都係一樣//不過下面個個初初聽有少少覺得麻煩,
但而家就ok〔睇得明就睇,睇唔明既就算啦//〕
補到1點,
then上去搵李sir,
中途就見到班人補完,姐係我唔使去啦∼
跟住去左一間鋪度同個老闆傾計,
傾傾下先知隔離學校有個miss因壓力大跳樓死左,
又傾下電話,傾下學校,傾下學校而家同以前既制度,傾下外國,傾下樓宇問題,傾下治安,傾下環境...
唔知點解同個老闆會咁好傾-,-
最後傾到2:30..
〔個陣成日淨係食過2粒朱古力,第2粒係上完場食既,獎下自已∼另加嚴重睡眠不足〕
返到home,累,肚餓,
得杯麵..愈黎愈覺得,想食有益d既野都冇..
msn,網,相,女,1/1000000...
搵information直入,like 尋寶∼
尋寶去了∼
〔最後都搵到,yeah!〕 |