話說//
本人係夜晚10點幾睇報紙既時候醒係要換多啦a夢火車..
第2日就最後..
咁就上網search下自己有冇記錯啦.
又去左apple個網度睇下有冇講,
跟住11點度就出門口啦∼
我差唔多行哂成個元朗,
大街小巷咁係度搵報紙檔//
搵到我腳痛到死〔著住人字拖〕
好多報紙檔都收哂,
有既又淨係得個d經濟日報,成報,明報咁,
就係冇apple..
搵到1個鐘有多,
終於比我搵到份apple啦,
跟住行去ok度,
點知個間冇多啦a夢換..
中途又比我見到架警車=.=
好無奈咁行去第2間,
叫個店員幫我cut個印花落黎..
cut個陣佢話”唔使印花都換得咖啦”
跟住我就下同問佢點解..
佢就話d客買完唔要個印花就cut左比佢地..
超無奈囉//
跟住係ok度買左個多啦a夢奇趣杯同埋2個棉花糖,
1個係有兔仔拎住隻復活蛋既,
另2隻就成隻都係復活蛋,
幾得意,so就buy左啦∼
行出ok,
係度擺番d錢落銀包個陣,
比我見到對面馬路有3個差佬,1個差婆,
唉..我有邊日出街係見唔到警車警察咖..
有時冇出門口都可以見到=.=
跟住我就一路行一路食奇趣杯啦∼
食食下..冇啦啦落雨..
勁黑仔..
返到home,
呀媽問我去邊黎..
我話去買報紙,
佢就下左一下,
旨因今日佢buy左分東方,我老豆就buy左份太陽,
姐係而家有3份3月25號既newspaper=.=v
then佢問我係咪要個印花..
我就話係..佢就問我做咩唔同佢講..佢d客日日都睇apple既..
唉..都係黑呀!!
另外,講番今朝個夢,
起身個陣記得清楚d,而家就唔啦,
淨係記得呢d:
*我大個左,有廿幾歲
*有個男人〔睇唔到佢咩樣〕唔知點解上我張床
*間屋同張床都係未見過既,不過張床係雙人床黎既
*個男人同我一齊訓=.=
*唔知邊個同我講話我同個男人上過床,so要同個男人結婚〔夢中淨係一齊訓喳!〕
*我唔鐘意個男人既
*我喊〔傷心要嫁個自己唔鐘意既人〕
跟住我就醒左啦,發現現實既我都有喊//
不過我就唔知夢入面有冇同個男人結婚..
淨係冇啦啦都覺得勁唔開心//
就係咁多,
另外,原來有班人會係元朗廣場近大排檔個門口跳舞的,
搵日得閒去睇下先∼ |