珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 3 月 28 日  星期二   晴天


喉嚨發炎 分類: 未分類

T.T

星期日夜晚訓到唔知醒..

凌晨3點幾醒一醒已經覺得喉嚨有少少乾,

但only認為係9,10個鐘冇飲過水∼

跟住一直都係覺得少少乾咁..

但到左尋晚,

就愈黎愈嚴重了..

覺得喉嚨腫左同埋吞口水耳仔會痛..

另外,尋晚我冇覺好訓..

我媽係咁話我仲唔訓..

自己又係度用手提勁傾,

平時又話我用手提哂錢喎!

我哥同佢個fd又係房度打機聽歌,

咁叫我點訓?

訓sofa又嘈,訓房又嘈..

搞到今朝嚴重精神不足+喉嚨腫得好嚴重之下..

就請假啦=.=v

拎醫生紙個陣我話要埋尋日..

佢就話下次唔好,

寧願今日請埋聽日都好過補番前1日喎∼

不過其實佢補唔補番都冇所謂啦∼

唉..喉嚨發炎..痛>^<



2006 年 3 月 26 日  星期日   晴天


黑仔// 分類: 未分類

話說//

本人係夜晚10點幾睇報紙既時候醒係要換多啦a夢火車..

第2日就最後..

咁就上網search下自己有冇記錯啦.

又去左apple個網度睇下有冇講,

跟住11點度就出門口啦∼

我差唔多行哂成個元朗,

大街小巷咁係度搵報紙檔//

搵到我腳痛到死〔著住人字拖〕

好多報紙檔都收哂,

有既又淨係得個d經濟日報,成報,明報咁,

就係冇apple..

搵到1個鐘有多,

終於比我搵到份apple啦,

跟住行去ok度,

點知個間冇多啦a夢換..

中途又比我見到架警車=.=

好無奈咁行去第2間,

叫個店員幫我cut個印花落黎..

cut個陣佢話”唔使印花都換得咖啦”

跟住我就下同問佢點解..

佢就話d客買完唔要個印花就cut左比佢地..

超無奈囉//

跟住係ok度買左個多啦a夢奇趣杯同埋2個棉花糖,

1個係有兔仔拎住隻復活蛋既,

另2隻就成隻都係復活蛋,

幾得意,so就buy左啦∼

行出ok,

係度擺番d錢落銀包個陣,

比我見到對面馬路有3個差佬,1個差婆,

唉..我有邊日出街係見唔到警車警察咖..

有時冇出門口都可以見到=.=

跟住我就一路行一路食奇趣杯啦∼

食食下..冇啦啦落雨..

勁黑仔..

返到home,

呀媽問我去邊黎..

我話去買報紙,

佢就下左一下,

旨因今日佢buy左分東方,我老豆就buy左份太陽,

姐係而家有3份3月25號既newspaper=.=v

then佢問我係咪要個印花..

我就話係..佢就問我做咩唔同佢講..佢d客日日都睇apple既..

唉..都係黑呀!!

另外,講番今朝個夢,

起身個陣記得清楚d,而家就唔啦,

淨係記得呢d:

*我大個左,有廿幾歲

*有個男人〔睇唔到佢咩樣〕唔知點解上我張床

*間屋同張床都係未見過既,不過張床係雙人床黎既

*個男人同我一齊訓=.=

*唔知邊個同我講話我同個男人上過床,so要同個男人結婚〔夢中淨係一齊訓喳!〕

*我唔鐘意個男人既

*我喊〔傷心要嫁個自己唔鐘意既人〕

跟住我就醒左啦,發現現實既我都有喊//

不過我就唔知夢入面有冇同個男人結婚..

淨係冇啦啦都覺得勁唔開心//

就係咁多,

另外,原來有班人會係元朗廣場近大排檔個門口跳舞的,

搵日得閒去睇下先∼



2006 年 3 月 24 日  星期五   晴天


再黎 分類: 未分類

1* 今日係幾號:24/3
2* 有心理準備做 100 條未:有 
3* 最鍾意聽咩歌:好多啵
4* 有無潔癖:冇
5* 鍾意 ICQ  MSN 多:msn
6*  8 個字形容自己依家既心情:平靜平靜平靜平靜
7* 最後一次睇咩戲:斷背山
8* 住係邊區:元朗
9* 最想得到咩:好多
10* 曾經愛過最衰既人:k

11* 有無後悔愛過
12* 有無想過幾時結婚:希望係27歲之前
13* 覺得最可怕既係咩:成個世界得番自己1個
14* 識得最耐既朋友係邊個:chi
15* 如有識左幾耐:9年
16* 日記網址係咩:http://blog.qooza.hk/sayakay
 17* 最討厭的人或物:垃圾
18* 屋企電腦係唔係廢既:都係係地咖
19* 最想多謝邊個:好多
20* 近排有咩令有好大壓力:學業,金錢

21* 有無得罪過人:有
22* 如果有得罪左邊個:好多,呵
23* 用咩牌子既筆做功課:mitsubishi um-151既黑/藍
24*  100 條煩唔煩惱呀:未覺住
25* 第一次拍係幾時:12
26* 記咩最鎖碎,唔重要既野
27* 有無講過粗口:有,戒左了∼
28* 最討厭咩天氣:忽冷忽熱
29* 最鍾意細理:唔明
30* 鍾意男定女:仔..

31* 支唔支持同性戀:冇話反對亦冇話支持
32* 最討厭的數字:
33* 喜歡邊一類型既男性或女性:高+叻+型+得意可愛
34* 有咩秘密唔同人講:話明係秘密
36* 數出最愛既朋友:chi&wah
38* 係唔係乖學生:我實話係咖,呵
39* 依家幾:15
40* 數口叻唔叻:一時時

41* 去開邊間超級市場:百佳
42*
覺得係咩人:懶人
43* 口頭禪係咩:”乜得咖咩?”〔最近〕
44* 怕唔怕黑:唔係好
45* 上網多數做咩:msn,check e-mial,玩game,做功課,搵資料
46* ICQ no 係咩:唔多記得+唔會點用
47* 會唔會日日都打日記:得閒又有野講先會打日記
48* 幾度先會開冷氣:覺得好熱咪開囉
49* 偶像係邊個:m&n〔like 朱古力xdd〕
50* 做左一半開唔開心:冇啦啦點會開心=.=?

51* 最喜歡一套動畫:唔知
52* 細細個個時得唔得意:少少,點打點鬧都唔會喊,仲會企定定比你打,咁算唔算=.=?
53*  D 咩古怪既習慣:唔知
54* 覺得自己尚算正常:正常
55* 做過最 LOR 既事:唔知
56* 讀緊咩班:d班
57* 有咩事係依家既人生轉淚點唔知
58* ICQ HANG 會點:唔用
59* 有無過最愛既朋友:善良既有
60* 最鍾意香港邊一到:唔知

61* 最鍾意講既單字:唔
62* 最討厭咩戀情:玩既
63* 鍾意睇邊一類型既戲:冇定
64* 鍾意韓國定日本多 D日本掛∼
65* 點解鍾意個國家:想去睇下富士山〔係咪叫富士山=.=?〕
66* 最怕既動物:冇啵
67* 依家有咩目標:cit好d
68* 最想學習一種語言:英文..
69* 覺得邊一個作家既書最好睇:冇話邊個
70* 如果要放棄一樣:愛情,親情,友情.會選樣:愛情

71* 有無打 ICQ N/A MESSAGE:冇
72* 見到咩人會即刻 OFFLINE:冇
73* 電視劇值唔值得追:無野做咪睇囉
74* 會唔會呀媽做家務:收碗
75* 係屬於被動定主動既人:一半一半
76*
形容最討厭既人個樣:唔識講
77* 上網最唔好既地方係咩:唔知
78* 有無用BIT TORRENT (BT):冇
79* 有無想過要整容:冇
80* 覺得自己最令既地方:

81* 有無界過手:
82* 最想養既動物:勁多
83* 覺得自己衰唔衰:唔衰
84* 有無兄弟妹:有
85* 係唔係淆底怪:唔係
86* 最唔相信邊個:成日講大話既人
87* 如果有個傻仔/女話想溝會點:我唔係傻既//
88* 見過最核突既事:唔講
89* 屋企有無種花:冇
90* 返學會唔會著冷衫:會

91* 有無鍾意人:
92* 最鍾意咩顏色:銀,灰,白
93*  JAY   EDISON   Dedison
94* 知唔知道神係咩:人幻想既野
95* 上咩堂先會訓覺:唔定,想到累又唔係cit都會訓
96* 覺得自己係屋企有無自由:冇都會變有
97* 如果有三個願望想做咩:有一份自己鐘意又高人工既工,擁有一個屬於自己既家,嫁個自己愛既好老公
98* 最鍾意既運動係咩:打羽毛球
99* 塔咩車返學:行路返學
100* 眼唔眼訓:少少