珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 1 月 19 日  星期四   晴天


冇返學.. 分類: 未分類

唔覺意一訓..

就訓到7:23...

算啦...

不過今日本身係自己要開locker既...

但最後7:40先send msg比個fd..

唔知佢聽日會唔會鬧我呢..

起身..係張床度賴床..

感覺幾好,

特別係做樹熊個陣,呵呵∼

跟住//

勁玩電話d game..

個個泡泡龍比我玩到60幾關-.-

跟住又訓..

好舒服^^” 




2006 年 1 月 11 日  星期三   晴天


特別報告∼ 分類: 未分類

” 為配合DiaryXP.com的未來發展及開拓多元化的服務(如加入相薄功能),本站將會於 2006年1月13日 星期五進行系統升級及網站翻新工程,屆時本站將關閉一至兩天。網站番新後主要有以下改動︰

  • DiaryXP.com 正式改名為 QOOZA HK, 新網址為 http://www.qooza.hk
  • 會員日記網址將變為 http://blog.qooza.hk/會員名稱 ,如 http://blog.qooza.hk/tommy ,更簡短易記。”
大家自己記住啦,

以後我個日記仔個網網會係:http://blog.qooza.hk/sayakay

係13號後先ok咖∼

自己用個腦仔記住啦下∼

同埋,我唔記得會問番有黎開既人咖-.-v

嗯嗯,就係咁多..

睇埋我今日既日記仔啦^^”

↓ ↓ ↓


 



oral最低分T.T 分類: 未分類

今朝7點半自己都係起左身唔夠1分鐘就叫人起身..

第1次打就有人聽, 神奇!

跟住傾左一陣..叫左佢起自己又勁累..

繼續訓啦∼

訓到8點先起身..

搞到勁趕..

8:35出門口,

我要42分返到去的..

跟住..用左極速咁飛奔返去,

用左6mins..

又破紀錄了-.-v

中途打比個死仔..冇人聽..

返到去比校工叫我唔好上去住,

問我咩班咩名,

講完之後行左1,2步,

比佢叫停我,

佢話我遲到要mark番個名,

個陣即話仲有幾分鐘先考試, 

then就飛上去啦,

個陣真係覺得個心臟就黎跳到識跳出黎個隻..

feel到跳得勁快..

點知..

8:55先入去perpare..

最後我得13/24喳>^<

我不依呀..個個都高過我..

唔得,下次搵個衰仔黎幫我補補佢先得!

係出左門口冇耐..

打比個衰仔..

一陣之後先有人聽..

一把仍徘徊在現實與美夢中的聲線..

激死我啦!><

跟住傾傾傾傾傾...

不斷咁叫佢起身..

唉..仔呀仔..

究竟點先可以一叫你就醒呀..

成日咁遲到法..真係搏炒魷咩..

做你老闆都唔知開心定喊好..

曳曳呀!信唔信我殺左呀雞仔落黎呀啦∼

10:41..

相信還躲在被窩..

過幾日你就知味道..

11點幾再打..

原來佢係車車度...

傾左一陣..

跟住就一直睇tv,

then就煮米粉食,

仲要煮埋比個衰呀哥..

佢食完之後勁痾,係度賴我話落毒=.=

又唔見我痾...

睇睇睇..睇到5點度,

有得用電腦,

跟住on icq,

上下網仔咁,

不過就記極都記唔係一首我勁鐘意聽既歌個名名><

so冇得聽住添T.T

最後就係好無聊咁睇下人地日記仔..

比我發現到原來有人在講我的=.=

不是一個,係幾個..

oh my god..

我唔係咁鐘意人地講我的..

下次當我透明好了,ok?

而家我知你地會睇我日記了...

所以有d咩特別野..

下次會記得用私人的了,yeah-.-v