珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 4 月 17 日  星期一   晴天


喉嚨乾乾地添 分類: 未分類

尋晚最後都係5點度先訓-.-v

唉..算啦,反正係復活節∼

 

個餐肉炒飯幾好味,

做咩話我分薄哂=.=

 

白白拎d煙添∼

 

喉嚨乾乾,但已經飲多左水-.-

 

快d@我msn啦!

 

唔好咁答我,ok?

 

好似冇睇過你日記添,

得閒比條link我∼

睇你有冇講我壞話xdd

 

鐘意呢種暖粒粒既感覺,

不過大大力都好鐘意-.-v

 

世界杯..咩啵..

下次唔話人蠢囉∼

 

你唔好比我聽到你話人蠢呀,

你話唔講咖∼

 

d人死哂去邊-,-?

 

打機去//



眼訓仔.. 分類: 未分類

尋日睇人玩..

搞到5點幾先訓..

今朝就醒過幾次咁,

最後2點度比人叫起身幫手整野,

庇護工場xdd

最後都係限時內搞掂..

跟住就打機,

9點度食野..

其他時間都係食曲奇-.-v

又有d曲奇比人清哂了∼

好彩而家仲有2包半ja!

跟住就..都係打機,,

而家就幾累下,想訓添..

算..等埋先..

 

可唔可以唔好咁?

下次唔好叫人去,ok?

 

唔通個期已經接近結尾?

 

另外..

醒番起尋日出門口,

我老豆叫我拎呢野拎個野..

真係..做女既都好似冇咁親-.-v

 

恭喜恭喜!

睇黎要放煙花了∼!

 

今朝個夢..

好白痴,

叮鈴對唔住啦..=.=v

叮噹..我對你個妹唔住了,

我有補救咖啦,唔係點會咁急去搵你呀妹∼

 

二年生,下次要乖d啦,

唔好咁曳曳玩失蹤先得咖..

搞到我搵左你咁耐..

乜家下你同人地呀媽好熟咩=.=?

 

飲茶,哈,

估唔到咁都會見到佢∼

 

10566啦!

好叻,唔該哂你!

 

版圖比我擴大了,叻ma?

 

oo,你話咖,

下次見到佢,

我地就一個鬧佢一個踢佢!

 

快d啦..乖啦..

我眼訓呀>^<

 

昨日的情敵,今天的好友,

真係世事如棋局局新,

係啵,幾時得閒出黎呀?我請你食飯丫∼

定係你想食曲奇?



2006 年 4 月 15 日  星期六   晴天


製成品* 分類: 未分類

呢張係牛油曲奇黎,但牛油落得多左d,

so 個形出唔到黎∼

2隻色個原因就係整好第1底之後覺得個色唔太令,

所以第2底就擺多幾分鐘,個色都靚好多啦!

呢個就係失失地敗既朱古力粒曲奇,

失敗原因:睇錯食譜落多左隻蛋=.=v

但係味道人地都話ok-.-v

同埋都仲食到dd朱古力粒,不過我諗,加d cream落去應該會好味好多∼

呢張就係係岩岩出爐擺上個架之後就影既∼

個人覺得已經接近完美,

唯一衰左既就係d腰果分佈得唔太平均∼

但味道就好正,yeah,

有人仲話似係鋪頭買個d∼!

 

暫時就係咁多,另外個d都影左相但就唔得閒整落部腦度∼

所整既曲奇我諗加加埋埋都應該有2∼3磅,

不過好快就已經比人清左d,呵呵,

仲有2款係雪櫃,一款切左但唔得閒拎去焗∼

估唔到第1次整曲奇整得咁成功!!

大贏,呵!