
呢張係牛油曲奇黎,但牛油落得多左d,
so 個形出唔到黎∼
2隻色個原因就係整好第1底之後覺得個色唔太令,
所以第2底就擺多幾分鐘,個色都靚好多啦!

呢個就係失失地敗既朱古力粒曲奇,
失敗原因:睇錯食譜落多左隻蛋=.=v
但係味道人地都話ok-.-v
同埋都仲食到dd朱古力粒,不過我諗,加d cream落去應該會好味好多∼

呢張就係係岩岩出爐擺上個架之後就影既∼
個人覺得已經接近完美,
唯一衰左既就係d腰果分佈得唔太平均∼
但味道就好正,yeah,
有人仲話似係鋪頭買個d∼!
暫時就係咁多,另外個d都影左相但就唔得閒整落部腦度∼
所整既曲奇我諗加加埋埋都應該有2∼3磅,
不過好快就已經比人清左d,呵呵,
仲有2款係雪櫃,一款切左但唔得閒拎去焗∼
估唔到第1次整曲奇整得咁成功!!
大贏,呵! |