尋晚都係3點幾先訓-.-v
so今日5點幾先醒,
其實未到2點個陣已經醒左,
不過個陣又唔知有乜做..
就繼續訓豬仔啦∼
唉..明明較左鬧鐘要6:45醒,就8點先第1次清醒..
去洗面,
發覺條毛巾d水黃黃地,嚇死我..
跟住先記起好似洗食水個d野,
到6點先有乾淨水∼
今日用ie,
唔覺意click左去我的最愛度,
見到有個blog既網,
入去睇下,
原來就係早幾日搵野既時候見到個個blog,
個個女仔肥肥地,
要減肥,
就想整d好味又健康又唔長肉既野食..
幾得意,得閒去睇下佢日記都好∼
今日冇啦啦記起..
之前有排好鐘意叫d大個我既人做哥哥姐姐,
原因:秘密,呵
聽日要拎野比人添..
唔想拎-.-懶
今日唔知點解特別多廣告電話,
有3,4個,
但個個都唔同的,
搞到我冇得去投訴佢>^<
um..去睇下朋友仔寫我d咩先∼ |