珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 4 月 21 日  星期五   晴天


失眠了>< 分類: 未分類

我不依呀..

好早就已經訓落張床度咖啦..

但到而家6點幾都仲訓唔著><

嗚嗚嗚..

今日仲要有好多野做添咖..

但又覺得勁累勁眼訓,

偏偏又訓唔到個野自辛苦!!

哼,今晚我一定會訓得超好的,

點解?

因為我訓唔著好多時都係個一個原因咖ja∼



2006 年 4 月 20 日  星期四   晴天


十萬個累.. 分類: 未分類

尋晚都係3點幾先訓-.-v

so今日5點幾先醒,

其實未到2點個陣已經醒左,

不過個陣又唔知有乜做..

就繼續訓豬仔啦∼

唉..明明較左鬧鐘要6:45醒,就8點先第1次清醒..

去洗面,

發覺條毛巾d水黃黃地,嚇死我..

跟住先記起好似洗食水個d野,

到6點先有乾淨水∼

今日用ie,

唔覺意click左去我的最愛度,

見到有個blog既網,

入去睇下,

原來就係早幾日搵野既時候見到個個blog,

個個女仔肥肥地,

要減肥,

就想整d好味又健康又唔長肉既野食..

幾得意,得閒去睇下佢日記都好∼

 

今日冇啦啦記起..

之前有排好鐘意叫d大個我既人做哥哥姐姐,

原因:秘密,呵

 

聽日要拎野比人添..

唔想拎-.-懶

 

今日唔知點解特別多廣告電話,

有3,4個,

但個個都唔同的,

搞到我冇得去投訴佢>^<

 

um..去睇下朋友仔寫我d咩先∼



2006 年 4 月 19 日  星期三   晴天


病.. 分類: 未分類

6點幾先訓..

本身打算眠返15mins就叫人的..

但一訓就訓到11點..

就最後再訓返,

都係4點幾先醒..

大傷風呀..

超鼻塞呀..

 

尋日點幾去收信,

yeah,

有2位朋友仔同時寄到比我∼

信封大細又一樣啵,

so一睇完就回啦∼

睇完之後食mango,

不過一睇個mango就知好酸既,

平時我都係用個鼻黎聞下邊個mango最甜的,

但今次都乜都聞唔到,

食個mango又一d酸味都食唔出..

除左個口感似係食芒果之外,

就乜都冇啦..

then就睇雜誌∼

個陣已經5點幾,

打算頂到7點的-.-v

睇到6點幾..

唉,算啦>^<

 

上網搵d information,

嗚,睇中左樣野,

好靚既,打算買黎送比人,

但要bid=.=麻煩,

麻煩都唔係問題,

最大既問題係..

個樣野要$6xxx,

冇咁多錢買=.=

不過真係好靚..

跟住就成日都搵d相關既野既拍賣啦∼

打算過2日出去d鋪頭度睇下有咩款,

幾多$$,

另外,仲打算行下太古廣場呀,海港城呀咁,

早幾日同個fd出街,

佢著個套衫幾好睇,

不過我覺得帶條頸鏈會更加好,有d點綴,

so就話左遲下送條比佢∼

到時睇下有冇岩心水又襯佢咖先∼!

同埋我仲要去半島度,

又要去Hennessy rd,又要去置地度//

真係好多地方要去,

仲要去一去旺角..

就黎搭車都搭到我傻咖啦=.=

 

聽日又要寄埋d信佢,

又要寫埋個幾千字既論文,

講德蘭修女既,

又有其他要做..

 

我就癲咖啦真係..

另外,有個朋友仔係d論壇度寫故仔,

擺埋我上枱=.=

算啦,我諗呢個故仔都值得講既∼

 

仲有仲有..

要唔該一位朋友仔教左我1d野^^"

thank you你呀!

 

今晚要早d訓先...

呢掛日日都唔夠訓+勁夜訓,

殘哂T^T

今晚要好好地咁抖番下∼!