珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 4 月 27 日  星期四   晴天


眼訓 分類: 未分類

又差d遲到-.-v

英文堂作文作到我死死下..

第2堂英文冇人黎代..

中文改寫想死..

第1次中文作文唔合格..

差0.5分...最衰寫錯字><

中文作文唔合格,

對我黎講..好似冇咩可能咁一直,

今次miss比我既評語大概係:

感情細緻,同埋話體會到我寫既野咁,

但下一句就寫話唔多緊扣個題目-.-v

算,反正我一向係寫抒情個d先係最得~

but都因為咁比人搞到留低左45MINS=.=

走個陣,

見到一個男同學..

作文個度我有句「天下無不散之"延"席」,

個字寫錯左,但我又唔記得左點寫喎,

就問左個個男同學啦,佢話係"宴席",

未完..要趕住出去-.-死火..要人地等我成粒鐘添><

 

回來打埋佢了-.-v

最後係我等人..

不過個女仔..我幾鐘意佢.雖然唔知佢個名有冇d我唔like既字-.-v

好靚呀嘻,謝謝你^^"

下次再幫襯你!不過我仲未開過,唔知有幾大咖呢?

um...

跟住就搭車個d啦..

等佢個陣望住個海,好舒服..

係啵,乜唔係佢個fd拎比我咖咩-.-?

點解到最後都係佢自己親自黎咖?

仲有就係..

今日明明係我去收信咖嘛..

點知比個衰人拎左樣野><嗚..

男人,始終唔明個種等待既心情...

算,反正我一星期都至少有4,5次既...

不過有時係因為自己懶之嘛=.=v

 

係呀係呀..我諗我都係唔得閒黎搵你咖啦=.=v

不過我之前冇同你約定咖,

個陣我都係話得閒既話先黎搵你咖喳..

仲有..唔好我online唔夠3秒就hi我啦,

成日都係咁,你好煩呀!!

我唔會同你一齊咖..算啦..

 

個email唔知做咩今日勁lag .\"/.

麻煩呀!!

 

灰姑娘,記得啦~!

 

又去拍賣場了...

聽2日得閒先post d野上去賣先~

 

最後最後...

嗚..本身諗住今日整個日記仔咖,

但又唔記得左..><



2006 年 4 月 26 日  星期三   晴天


尋日+今日 分類: 未分類

尋日7點43先起身,

so..跑都遲到..

遲到4分鐘..早知唔跑好過...

要留堂..but放學要去銀行,so就同訓導講,

都批左今日補留~

放左學,就同c去恆生,,淨係入面比1個人,

另1個最後都係想要番全名先入,但又要今日入啵...

咁then就同c去左buy錶先,

跟住就去匯豐啦~搞到5點先搞掂..

咁跟住呢..

我地就去左睇袋啦,周圍行,

6點度就去左圖書館坐左陣,見到個人-.-

6點半就走人啦..

返到home,食完飯睇左陣電視之後,

就落左去櫃員機度過數比人,

不過唔知使唔使手續費,

要我就慘囉..我過好少錢比人..

冇理由收番我幾廿蚊咖,,

算啦,到時先算~

仲有,我張卡冇乜錢=.=

睇落過2日都要入錢落去了~

9點幾就累到訓著左-.-v

今日..差d遲到,好彩最後都岩岩好~

唉...開冷氣,搞到我有d傷風了..

放左之後問左呀sir一d野..

呀sir好咸濕...但佢諗個個例子3級得黎又易明啵..

但我地個個都諗到有其他可以頂到呢個例子..

遲左去留堂班啦,4:10度先到,

跟住就寫信啦,寫左4:45岩岩好~

寄完信就返去了,今日幾累,要訓多dd~

另外..好心就唔好要人作d咩敬師文啦..

之前又敬師卡,

煩唔煩咖,年年都作幾次,你唔厭我都厭啦!

仲有..lunch buy左本雜誌,

放左經過7仔都想買多本其他既..都有睇岩..

但唔想咁哂眼力了~

聽日先buy啦~上個星期buy個本都未睇-.-

不過上星期個本我buy錯左,

冇睇過,都係...算啦~

覺得自己d字愈黎愈細粒..

搵日post d字上黎先//

知啦//係啦..下次寫大隻d啦..

就咁多..去拍賣場囉,呵~

[唔好嚇我呀你..今晚同我傾啦~]



2006 年 4 月 25 日  星期二   晴天


忙忙忙.. 分類: 未分類

嗚..凌晨3點先做好d功課...

唔知有冇做漏個隻添-.-v

今日[24/4]去左跟學校要上船,

整體黎講都係ok既,

but貴囉,同埋船上面d自助餐都唔好味既,食野個time又少,

最後個度做劇就幾開心既,

有家鄉雞,白切雞,貴妃雞,炸子雞,鹽焗雞,北姑雞,北姑蒸雞,豉油雞,

真係好好笑,玩到有少少癲~

不過一早就知今日唔科「吉」得去邊..

鬼咩,今日見到11架警車[大個d啵]再加7個差佬..

都唔知係自己時運高定咩..

唉..搵data又搵疽2粒鐘先搞掂,

跟住寫野仲慘,寫左我差唔多2個鐘,

另外拍賣d野又煩緊,

唉..我又冇理由6點幾去紅磡之後再去葵芳咖嘛..

點解交收都要就哂=.=

算啦..唔知買左返黎d野靚唔靚咖呢?

不過anyway都要thank you你地呀..

今日我趕唔切去入數..

飛的都趕唔切..得個3mins..

我搵得的士都關左門啦銀行..

仲要唔係淨係去1間添..

係啵..間恆生係邊咖?唔記得左添..

><如果去左葵芳之後再去紅磡又唔知人地得唔得//

但3樣野都幾趕咖..我想快d試新野!

另外..sorry呀我焗唔切d cookies><

同埋..

我會改咖啦..應承你丫..

會少d講呢個..不過你要比time我去改咖..

um...聽日有分睇-.-v

中文今日miss話10幾個肥左..我個組先得20個人度..

算..預左-.-v

全世界都唔可以話我,yeah~

好想快d收到拍賣既野呀>v<

唔知自己會唔會唔襯咖呢?

 

其實我做咁多野..

究竟..係為左乜?

唔得啦我..過左星期四我就有得抖抖了,

星期四..唉,又要呢度去個度去..

仲未去海港城buy野添=.=

大檸樂...

um...如果星期四見件貨仔手工幾好既話,

我又要訂多把!

如果唔係係今日見到個間鋪buy個個都好~

另外..今日唔知點解使左好多錢..

買左好多野下..

嘻,搵到有個fd鐘意個隻公仔既product,

又buy左自己鐘意既野,

仲有postcard,buy左2張,

本身想buy多d..但再買會好快用哂d錢..

我仲要入8達通同埋去海港城買野咖..一於星期四去..

may be交收完d野先去..我諗應該會係7點幾啦~

到時仲頂一睇岩就buy咖啦..

冇time比我慢慢去多幾間揀..

加上個幾間都要過海呢..

55,就咁多啦,3:21,sleep!