|
|
2006 年 4 月 27 日 星期四  |
| 眼訓 |
分類: 未分類 |
又差d遲到-.-v
英文堂作文作到我死死下..
第2堂英文冇人黎代..
中文改寫想死..
第1次中文作文唔合格..
差0.5分...最衰寫錯字><
中文作文唔合格,
對我黎講..好似冇咩可能咁一直,
今次miss比我既評語大概係:
感情細緻,同埋話體會到我寫既野咁,
但下一句就寫話唔多緊扣個題目-.-v
算,反正我一向係寫抒情個d先係最得~
but都因為咁比人搞到留低左45MINS=.=
走個陣,
見到一個男同學..
作文個度我有句「天下無不散之"延"席」,
個字寫錯左,但我又唔記得左點寫喎,
就問左個個男同學啦,佢話係"宴席",
未完..要趕住出去-.-死火..要人地等我成粒鐘添><
回來打埋佢了-.-v
最後係我等人..
不過個女仔..我幾鐘意佢.雖然唔知佢個名有冇d我唔like既字-.-v
好靚呀嘻,謝謝你^^"
下次再幫襯你!不過我仲未開過,唔知有幾大咖呢?
um...
跟住就搭車個d啦..
等佢個陣望住個海,好舒服..
係啵,乜唔係佢個fd拎比我咖咩-.-?
點解到最後都係佢自己親自黎咖?
仲有就係..
今日明明係我去收信咖嘛..
點知比個衰人拎左樣野><嗚..
男人,始終唔明個種等待既心情...
算,反正我一星期都至少有4,5次既...
不過有時係因為自己懶之嘛=.=v
係呀係呀..我諗我都係唔得閒黎搵你咖啦=.=v
不過我之前冇同你約定咖,
個陣我都係話得閒既話先黎搵你咖喳..
仲有..唔好我online唔夠3秒就hi我啦,
成日都係咁,你好煩呀!!
我唔會同你一齊咖..算啦..
個email唔知做咩今日勁lag .\"/.
麻煩呀!!
灰姑娘,記得啦~!
又去拍賣場了...
聽2日得閒先post d野上去賣先~
最後最後...
嗚..本身諗住今日整個日記仔咖,
但又唔記得左..><
|
2006 年 4 月 26 日 星期三  |
| 尋日+今日 |
分類: 未分類 |
尋日7點43先起身,
so..跑都遲到..
遲到4分鐘..早知唔跑好過...
要留堂..but放學要去銀行,so就同訓導講,
都批左今日補留~
放左學,就同c去恆生,,淨係入面比1個人,
另1個最後都係想要番全名先入,但又要今日入啵...
咁then就同c去左buy錶先,
跟住就去匯豐啦~搞到5點先搞掂..
咁跟住呢..
我地就去左睇袋啦,周圍行,
6點度就去左圖書館坐左陣,見到個人-.-
6點半就走人啦..
返到home,食完飯睇左陣電視之後,
就落左去櫃員機度過數比人,
不過唔知使唔使手續費,
要我就慘囉..我過好少錢比人..
冇理由收番我幾廿蚊咖,,
算啦,到時先算~
仲有,我張卡冇乜錢=.=
睇落過2日都要入錢落去了~
9點幾就累到訓著左-.-v
今日..差d遲到,好彩最後都岩岩好~
唉...開冷氣,搞到我有d傷風了..
放左之後問左呀sir一d野..
呀sir好咸濕...但佢諗個個例子3級得黎又易明啵..
但我地個個都諗到有其他可以頂到呢個例子..
遲左去留堂班啦,4:10度先到,
跟住就寫信啦,寫左4:45岩岩好~
寄完信就返去了,今日幾累,要訓多dd~
另外..好心就唔好要人作d咩敬師文啦..
之前又敬師卡,
煩唔煩咖,年年都作幾次,你唔厭我都厭啦!
仲有..lunch buy左本雜誌,
放左經過7仔都想買多本其他既..都有睇岩..
但唔想咁哂眼力了~
聽日先buy啦~上個星期buy個本都未睇-.-
不過上星期個本我buy錯左,
冇睇過,都係...算啦~
覺得自己d字愈黎愈細粒..
搵日post d字上黎先//
知啦//係啦..下次寫大隻d啦..
就咁多..去拍賣場囉,呵~
[唔好嚇我呀你..今晚同我傾啦~] |
2006 年 4 月 25 日 星期二  |
| 忙忙忙.. |
分類: 未分類 |
嗚..凌晨3點先做好d功課...
唔知有冇做漏個隻添-.-v
今日[24/4]去左跟學校要上船,
整體黎講都係ok既,
but貴囉,同埋船上面d自助餐都唔好味既,食野個time又少,
最後個度做劇就幾開心既,
有家鄉雞,白切雞,貴妃雞,炸子雞,鹽焗雞,北姑雞,北姑蒸雞,豉油雞,
真係好好笑,玩到有少少癲~
不過一早就知今日唔科「吉」得去邊..
鬼咩,今日見到11架警車[大個d啵]再加7個差佬..
都唔知係自己時運高定咩..
唉..搵data又搵疽2粒鐘先搞掂,
跟住寫野仲慘,寫左我差唔多2個鐘,
另外拍賣d野又煩緊,
唉..我又冇理由6點幾去紅磡之後再去葵芳咖嘛..
點解交收都要就哂=.=
算啦..唔知買左返黎d野靚唔靚咖呢?
不過anyway都要thank you你地呀..
今日我趕唔切去入數..
飛的都趕唔切..得個3mins..
我搵得的士都關左門啦銀行..
仲要唔係淨係去1間添..
係啵..間恆生係邊咖?唔記得左添..
><如果去左葵芳之後再去紅磡又唔知人地得唔得//
但3樣野都幾趕咖..我想快d試新野!
另外..sorry呀我焗唔切d cookies><
同埋..
我會改咖啦..應承你丫..
會少d講呢個..不過你要比time我去改咖..
um...聽日有分睇-.-v
中文今日miss話10幾個肥左..我個組先得20個人度..
算..預左-.-v
全世界都唔可以話我,yeah~
好想快d收到拍賣既野呀>v<
唔知自己會唔會唔襯咖呢?
其實我做咁多野..
究竟..係為左乜?
唔得啦我..過左星期四我就有得抖抖了,
星期四..唉,又要呢度去個度去..
仲未去海港城buy野添=.=
大檸樂...
um...如果星期四見件貨仔手工幾好既話,
我又要訂多把!
如果唔係係今日見到個間鋪buy個個都好~
另外..今日唔知點解使左好多錢..
買左好多野下..
嘻,搵到有個fd鐘意個隻公仔既product,
又buy左自己鐘意既野,
仲有postcard,buy左2張,
本身想buy多d..但再買會好快用哂d錢..
我仲要入8達通同埋去海港城買野咖..一於星期四去..
may be交收完d野先去..我諗應該會係7點幾啦~
到時仲頂一睇岩就buy咖啦..
冇time比我慢慢去多幾間揀..
加上個幾間都要過海呢..
55,就咁多啦,3:21,sleep! |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 76 | »
|