|
|
2006 年 6 月 5 日 星期一  |
| SORRY.. |
分類: 未分類 |
首先,,想對某人講聲SORRY...
我..唔會再係咁咖啦..
第2,都係SORRY..
某人,唔知點解,
感覺好似..背叛左你咁..
好,,返返黎,,
今日遲左起身,去7仔買野,第1間人地搵左2,3分鐘都搵唔到..
飛奔跑去第2間..
個個後生仔又DO個CODE榻左分幾鐘..
我係飛返去個隻..
走..
行到成身濕哂咁去郵局秤野,
THEN去BUY公文袋..
搞左差唔多2粒鐘,
熱,,
係某個論壇度..
見到1D野,
跟住無聊得濟搵左D野,
又問左下人一D野咁..
個客比我搞掂左,面交^^
如果BY POST佢要比多$10,,
聽日..就去交收~
係某個論壇度..
睇到人地既答覆..
對唔住,,
所以我已經DELETE左的了..
SORRY..
HIMHIM,搵女朋友仔要認真D,積極D,
我知你係好仔黎既,
如果唔係點會XXXXXXXX呢?XD
錫你面仔就冇啦,打你幾下PATPAT就得XD
最後,整左個FRIEND TEST,
朋友仔有興趣就去玩下啦,記得留名呀~
http://SHANss.friendtest.com
|
2006 年 6 月 3 日 星期六  |
| 哈.. |
分類: 未分類 |
真係唔知講咩好,,
算啦,,由第1日開始,
我就知道自己係咩身份..
like a ball,係一條斜路上..
尋晚同人傾電話,5點幾先訓-.-
好耐冇試過了~
傻瓜..根本就是..你是,我也是..
有人話我諗得幾遠,um..
其實都唔遠咖啦,,
至少我諗到有機會出現既問題,
但我諗唔到解決既方法...
不過,話唔定自己聽日就比車車死,
比雷劈死左呢..
有人話我諗野灰,
都係咖,,細細個已經係偏向悲觀d,
凡事都要有最壞打算ma..
蘋果,不要常說甚麼「總有一天會等到」或是「等我回來」等說話吧,
很像在媾女呢=.=v
對了,始終都係個句:飛左佢吧啦xd
55,完..
唔記得拎野去郵局秤=.=
唔好唔buy呀...
星期一...如無意外會收到信,,
仲有之後個位人兄,唔知拖我條數想拖到幾時..
|
2006 年 6 月 2 日 星期五  |
| 豬,, |
分類: 未分類 |
冇返到..
but都聽到好大雷響聲,,
唔知幾時聽到出面有廣播話黃雨,,
1點起身,,
朋友打黎,,講低今晚去玩跆拳d野,
原來..好似都有幾d人玩咖,,
仲要黑帶帶的-.-
成朝電話響不停,,
唔係電話就係msg,,
sorry,,今日遲左起身T^T
BUT係咪都會早走,,紅雨MA..
今晚黑雨都去玩,最多咪,,搭的士返HOME~
BUT係咪都會搭車的了,,
落雨又夜,唔想行返去~
好肚餓,, |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 76 | »
|