珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天


SORRY.. 分類: 未分類

首先,,想對某人講聲SORRY...

我..唔會再係咁咖啦..

 

第2,都係SORRY..

某人,唔知點解,

感覺好似..背叛左你咁..

 

好,,返返黎,,

今日遲左起身,去7仔買野,第1間人地搵左2,3分鐘都搵唔到..

飛奔跑去第2間..

個個後生仔又DO個CODE榻左分幾鐘..

我係飛返去個隻..

走..

行到成身濕哂咁去郵局秤野,

THEN去BUY公文袋..

搞左差唔多2粒鐘,

熱,,

係某個論壇度..

見到1D野,

跟住無聊得濟搵左D野,

又問左下人一D野咁..

個客比我搞掂左,面交^^

如果BY POST佢要比多$10,,

聽日..就去交收~

係某個論壇度..

睇到人地既答覆..

對唔住,,

所以我已經DELETE左的了..

SORRY..

 

HIMHIM,搵女朋友仔要認真D,積極D,

我知你係好仔黎既,

如果唔係點會XXXXXXXX呢?XD

錫你面仔就冇啦,打你幾下PATPAT就得XD

 

最後,整左個FRIEND TEST,

朋友仔有興趣就去玩下啦,記得留名呀~

 http://SHANss.friendtest.com



2006 年 6 月 3 日  星期六   晴天


哈.. 分類: 未分類

真係唔知講咩好,,

算啦,,由第1日開始,

我就知道自己係咩身份..

like a ball,係一條斜路上..

 

尋晚同人傾電話,5點幾先訓-.-

好耐冇試過了~

 

傻瓜..根本就是..你是,我也是..

 

有人話我諗得幾遠,um..

其實都唔遠咖啦,,

至少我諗到有機會出現既問題,

但我諗唔到解決既方法...

不過,話唔定自己聽日就比車車死,

比雷劈死左呢..

有人話我諗野灰,

都係咖,,細細個已經係偏向悲觀d,

凡事都要有最壞打算ma..

 

蘋果,不要常說甚麼「總有一天會等到」或是「等我回來」等說話吧,

很像在媾女呢=.=v

對了,始終都係個句:飛左佢吧啦xd

55,完..

 

唔記得拎野去郵局秤=.=

唔好唔buy呀...

 

星期一...如無意外會收到信,,

仲有之後個位人兄,唔知拖我條數想拖到幾時..



2006 年 6 月 2 日  星期五   晴天


豬,, 分類: 未分類

冇返到..

but都聽到好大雷響聲,,

唔知幾時聽到出面有廣播話黃雨,,

1點起身,,

朋友打黎,,講低今晚去玩跆拳d野,

原來..好似都有幾d人玩咖,,

仲要黑帶帶的-.-

成朝電話響不停,,

唔係電話就係msg,,

sorry,,今日遲左起身T^T

BUT係咪都會早走,,紅雨MA..

今晚黑雨都去玩,最多咪,,搭的士返HOME~

BUT係咪都會搭車的了,,

落雨又夜,唔想行返去~

好肚餓,,