|
|
2006 年 5 月 6 日 星期六  |
| 好肚餓..>< |
分類: 未分類 |
成日淨係食左勁少野..
不過本身都唔早起身,
尋晚夜訓~
好多人@我..
有男有女..
唔知做乜事..
自己本身冇公開過EMAIL啵又..
個個都問我呢樣問我個樣,
好似查我身世家底咁-.-
嘻,今日又BUY野囉~
聽日就交收~
BUT唔知會唔會訓過頭唔記得...
好餓,
打算今晚又整拿手野食,
同埋整下D三文治食咁~
肚餓..唔講野食了,,愈講愈餓..
本女神門仲未掂過-.-V
今日見到有隻白鴿..
幫佢影左張相相,嘻^^"
就咁多..
|
2006 年 5 月 5 日 星期五  |
| 散左.. |
分類: 未分類 |
今朝8點幾先去訓..
6點幾個陣有電話打黎..
嘈醒左我,會係呢個時間打黎既..仲有邊個//
都想聽電話既,
BUT我壓住左隻手至少5,6個鐘..
搞到我提唔起,
係一D都提唔起...
仲有..
我起身個陣發現我個人係打橫的=.=V
而家都仲眼訓..
BUT好肚餓><
尋晚凌晨個陣好肚餓,
咁就係4點幾搵野食啦..
BUT冇乜野食-.-
見到有茄汁,有雞翼^^
又係我整拿手野既TIME~
BUT ONLY解凍返D雞翼都用左9個字到~
反正我又唔趕-.-V
5點幾就整好啦~
不過今次D汁好似多左少少,
另外煮左飯,不過ONLY煮左1碗,
早知煮多DD~
好味道^^"
跟住就唔記得自己做過D咩..
淨係記得8點幾個陣去訓啦,
本身諗住頂到10點度,
但係好多日都唔夠訓,咁又通頂左咁耐,SO...-.-V
聽日有貨寄黎啦[如無意外],YEAH^^" |
2006 年 5 月 4 日 星期四  |
| 痛.. |
分類: 未分類 |
尋晚開始個心又痛番T^T
嗚...
今朝都仲係咁..
so就請假啦..
隻手仔d微絲血管就好番少少,
諗住睇醫生個陣問埋~
唔想又做心電圖...
好唔鐘意個d gel既感覺...
等陣要去bank入數..
唔多精神添..
近日skin幾乾下..最衰d冷氣..
唔鐘意開冷氣...
又會抽到我d skin乾啵..
聽日唔使返,yeah..
又痛..嗚..
[後加]
趕得切過數比人,
BUT唔知人地趕唔趕得切寄野比我=.=
去睇醫生個陣扭親隻腳,
超痛...好彩行行下就好返D,
落雨=.=
睇醫生,
醫生問我做唔做心電圖,我話唔做-.-V
佢話我成日咁痛法,
可以去做跑步心電圖CHECK,
BUT $1800/次...
都唔做~
另外隻手仔呢幾日勁爆個D微絲血管,
我順便問埋醫生,
佢話可能係比太陽曬SO會咁,
但都唔肯定到,因為我之前冇癢~
佢話..如果再爆既話就要驗血,
聽到即刻講左句「又驗=.=?」
THEN就去食少少野,
返去個陣買左本女神門~
就係咁多啦~ |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 76 | »
|