珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天


好肚餓..>< 分類: 未分類

成日淨係食左勁少野..

不過本身都唔早起身,

尋晚夜訓~

好多人@我..

有男有女..

唔知做乜事..

自己本身冇公開過EMAIL啵又..

個個都問我呢樣問我個樣,

好似查我身世家底咁-.-

嘻,今日又BUY野囉~

聽日就交收~

BUT唔知會唔會訓過頭唔記得...

好餓,

打算今晚又整拿手野食,

同埋整下D三文治食咁~

肚餓..唔講野食了,,愈講愈餓..

本女神門仲未掂過-.-V

今日見到有隻白鴿..

幫佢影左張相相,嘻^^"

就咁多..



2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天


散左.. 分類: 未分類

今朝8點幾先去訓..

6點幾個陣有電話打黎..

嘈醒左我,會係呢個時間打黎既..仲有邊個//

都想聽電話既,

BUT我壓住左隻手至少5,6個鐘..

搞到我提唔起,

係一D都提唔起...

仲有..

我起身個陣發現我個人係打橫的=.=V

而家都仲眼訓..

BUT好肚餓><

尋晚凌晨個陣好肚餓,

咁就係4點幾搵野食啦..

BUT冇乜野食-.-

見到有茄汁,有雞翼^^

又係我整拿手野既TIME~

BUT ONLY解凍返D雞翼都用左9個字到~

反正我又唔趕-.-V

5點幾就整好啦~

不過今次D汁好似多左少少,

另外煮左飯,不過ONLY煮左1碗,

早知煮多DD~

好味道^^"

跟住就唔記得自己做過D咩..

淨係記得8點幾個陣去訓啦,

本身諗住頂到10點度,

但係好多日都唔夠訓,咁又通頂左咁耐,SO...-.-V

 

聽日有貨寄黎啦[如無意外],YEAH^^"



2006 年 5 月 4 日  星期四   晴天


痛.. 分類: 未分類

尋晚開始個心又痛番T^T

嗚...

今朝都仲係咁..

so就請假啦..

隻手仔d微絲血管就好番少少,

諗住睇醫生個陣問埋~

唔想又做心電圖...

好唔鐘意個d gel既感覺...

等陣要去bank入數..

唔多精神添..

近日skin幾乾下..最衰d冷氣..

唔鐘意開冷氣...

又會抽到我d skin乾啵..

聽日唔使返,yeah..

又痛..嗚..

 

[後加]

趕得切過數比人,

BUT唔知人地趕唔趕得切寄野比我=.=

去睇醫生個陣扭親隻腳,

超痛...好彩行行下就好返D,

落雨=.=

睇醫生,

醫生問我做唔做心電圖,我話唔做-.-V

佢話我成日咁痛法,

可以去做跑步心電圖CHECK,

BUT $1800/次...

都唔做~

另外隻手仔呢幾日勁爆個D微絲血管,

我順便問埋醫生,

佢話可能係比太陽曬SO會咁,

但都唔肯定到,因為我之前冇癢~

佢話..如果再爆既話就要驗血,

聽到即刻講左句「又驗=.=?」

THEN就去食少少野,

返去個陣買左本女神門~

就係咁多啦~