|
|
2006 年 5 月 13 日 星期六  |
| 心痛+胃痛.. |
分類: 未分類 |
今朝9點9就要起身..
11點出左門口..
遲到左2分鐘..
不過人地唔記得拎野比我,,佢仲遲..11:08先到..
then佢個fd陪我,
傾下計,食左dd野同買左盒奶飲~
佢個fd返到黎就11:50=.=
算啦..鬼叫條裙咁靚>v<
返到home..
烚糭..
影相..
成日都胃痛同埋個心又勁痛..
唔想食止痛藥..
><
過多陣出去..
um..
遲d去見m記都好啵~考慮下先~
痛!!!!><
|
2006 年 5 月 12 日 星期五  |
| 十五的一天 |
分類: 未分類 |
PILOT..死左-.-
今日整糭糭,哈,
D米唔夠,
搞會有D糭糭豆多米少,
不過冇蛋黃又肉..
應該唔會好味,
加上第1次包//
唔緊要,搵返357隻白老鼠黎幫我試試XD
不過D糭仲未熟~
唔太差既話..
過2日又整先,
BUT要有肉同蛋黃會好味好多,
個樣唔得D味搭夠,
味唔得個樣搭夠-.-V
返到黎又要換件衫就出去..
食日本野..
唔鐘意食..
SO食左玉子SUSHI,玉子手卷同埋要左碟燒銀雪魚,
個燒銀雪魚D汁幾好味,
加埋沙律醬出奇咁好味!
返去..
月亮好美呀..
對腳累死..
對了,
今朝發左個夢,,
好特別,,
SO第1時間寫左落張紙度..
覺得呢個夢,
係暗示我一D野,, |
2006 年 5 月 11 日 星期四  |
| T^T |
分類: 未分類 |
呃人既..
等到3點幾丫我.. ><
今朝遲左起身..
.\"/.
今日好討厭自己丫!!
不過都只係5點前~
今日都ok多野做..
作野都作左好多字-,-
幾粒鐘係咁寫寫寫...
真係寫到傻啦..
買左d餅餅食..
想食雪糕..
想..咬人,
好肚餓><
唔想整野食..
丫有!想叮野食先~! |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 76 | »
|