珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 5 月 13 日  星期六   晴天


心痛+胃痛.. 分類: 未分類

今朝9點9就要起身..

11點出左門口..

遲到左2分鐘..

不過人地唔記得拎野比我,,佢仲遲..11:08先到..

then佢個fd陪我,

傾下計,食左dd野同買左盒奶飲~

佢個fd返到黎就11:50=.=

算啦..鬼叫條裙咁靚>v<

返到home..

烚糭..

影相..

成日都胃痛同埋個心又勁痛..

唔想食止痛藥..

><

過多陣出去..

um..

遲d去見m記都好啵~考慮下先~

痛!!!!><



2006 年 5 月 12 日  星期五   晴天


十五的一天 分類: 未分類

PILOT..死左-.-

今日整糭糭,哈,

D米唔夠,

搞會有D糭糭豆多米少,

不過冇蛋黃又肉..

應該唔會好味,

加上第1次包//

唔緊要,搵返357隻白老鼠黎幫我試試XD

不過D糭仲未熟~

唔太差既話..

過2日又整先,

BUT要有肉同蛋黃會好味好多,

個樣唔得D味搭夠,

味唔得個樣搭夠-.-V

返到黎又要換件衫就出去..

食日本野..

唔鐘意食..

SO食左玉子SUSHI,玉子手卷同埋要左碟燒銀雪魚,

個燒銀雪魚D汁幾好味,

加埋沙律醬出奇咁好味!

返去..

月亮好美呀..

對腳累死..

對了,

今朝發左個夢,,

好特別,,

SO第1時間寫左落張紙度..

覺得呢個夢,

係暗示我一D野,,



2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天


T^T 分類: 未分類

呃人既..

等到3點幾丫我.. ><

今朝遲左起身..

.\"/.

今日好討厭自己丫!!

不過都只係5點前~

今日都ok多野做..

作野都作左好多字-,-

幾粒鐘係咁寫寫寫...

真係寫到傻啦..

買左d餅餅食..

想食雪糕..

想..咬人,

好肚餓><

唔想整野食..

丫有!想叮野食先~!