|
|
2006 年 5 月 21 日 星期日  |
| 幾日冇打過日記-.-v |
分類: 未分類 |
忙忙忙,,
又入醫院..
遲d做腦掃描..
係醫院度又做心電圖..
仲有量血壓同埋抽血,,
又比人抽左3支血,,
個個抽血位而家仲見到-,-
一星期only返左2日,,
尋日去立法會,,
都幾nice呀佢..
入面真係好細咖喳,,
我仲坐左係吳藹華個位0.0v
哈,唔知星期一湯議會唔會發覺背脊有d野唔知左,
而吳藹華就多左d野呢xd
極地雪犬幾好睇,,d狗狗好得意.,.
好眼訓..><訓左唔係好多喳,,
雖然多過平時勁多-.-v
|
2006 年 5 月 16 日 星期二  |
| 頭痛+經痛+勁嘔T^T |
分類: 未分類 |
嗚..
尋日太頭痛..
SO...
尋日一直都頭痛,
個感覺就好似每一下心跳,個頭就會痛一下咁,,
8點幾個陣經痛啵..
係廁所到9點幾..
流哂汗咁..
加上頭痛..
又好想嘔,但一直都嘔唔出..
THEN我用僅有既力去拎起部電話..
叫人幫我CALL白車..
=.=人地話去得醫院排幾粒鐘不如我去睇私家啵..
THEN過左幾過字之後,
我係要起身離開呢個廁所既,,
BUT一路都好想嘔,同埋吐D胃酸出黎..
到我起左身..千辛萬苦的..
就係咁嘔..嘔到我7彩..
發現自己個胃都幾大..唔係點可以嘔到成個洗手盆都滿咁..
THEN都有D胃酸嘔出黎..
跟住我就唔得啦..之前係廁所已經係半昏迷狀態的了,
加上咁嘔法..就成個人一野跪左係地下度..
人地拖我出廁所..
跟住再抱起我放我落床...
一路都開唔到眼,,
個口同手都震哂..
嘔完又覺得勁凍..
跟住就訓起度..訓到12點幾先醒..
多謝你丫..
下次等你錄音~
跟住想訓返,,但又返唔到..
到到7點,就比人叫起身去食粥..
食左碗半..又食左藥..
8粒,,,><
THEN再去訓..
冇耐又比人叫我起身,,
最後我緊係WIN左啦,,
尋晚嘔出我出血,,真係有血咖,,不過好少,,
成個胃既都嘔哂出黎,
又面青口唇白咁..仲要人地拖我出廁所=.=
又訓得咁少TIME..訓唔到><
聽日一定返咖我!
好辛苦呀,,
今個星期,最見返到2日-.-V
掛得成8號既話就1日添..
唔係星期4先掛的話..
唉..做女人真係慘..
下世,,我要做男人! |
2006 年 5 月 14 日 星期日  |
| 肚仔餓嚕.. |
分類: 未分類 |
尋晚夜訓,
夢..
好想買個個d黎干擾人..
係度嘈嘈嘈,女人..麻煩..討厭..
遲起身,
玩玩,
大富貴win左,yeah!
食完野唔夠30ins又肚餓..
腳軟軟..
眼訓//
慢慢,,
小睡下先.. |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 76 | »
|