珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 5 月 27 日  星期六   晴天


行到腳斷.. 分類: 未分類

個kenneth戾幾好人..

散左之後送左個fd走,

就再上去"旅人之家",幫佢手整d野..

係個度buy左2張令令postcard,

本身睇中左好幾條非洲人整既頸鏈,有木牌個d,

真係非洲人整既..

但太貴..真係好唔值..都係等遲d自己有錢d先buy啦..

今日成日都唔知係尖咀度做乜..

行左成日,個袋又重..

又有遮..下次都係唔帶好了//

行行行..上山又落車先返到,.,

仲要坐係樓梯度-.-v

個個呀叔真係好勁..我唔識路,問佢,

佢帶我行,佢自己都係行個條路,

痴線的,5,6百級樓梯 [有數咖我.,,.]

個個人氣都唔喘下..

我就濕哂咁..may be上山又落山..

行左個零鐘..成日又only食左1個包既原因-.-

then行行行..行多15mins先到..

累死我...



2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天


.\"/. 分類: 未分類

我唔係懶,但我前日打波打到隻手勁痛,

又做其他project做左成晚先返到去做,

好唔公平囉你,

人地一樣遲就ok,我遲就唔得,

遲就係遲,好唔公平囉我覺得,

仲有全女班個度你唔公開我都未同你計,

唔妥你咖啦係~

係你唔公平在先,so同你理論都哂氣

 

聽日要去訪問葉錦鴻,旅人之家書店個老闆,

but都係唔知佢係乜水..

又要勁早起身了,,,

今次出九龍公園個邊~

唔知個個kenneth幾大咖呢,,

話哂去過咁多地方~

 

哈,

隻左手唔知做咩,手背唔知幾時比人畫左條黑筆痕,

前臂又唔知幾時有條藍筆痕,

再加埋個條傷左既"紅"痕,3隻d人最常用既原子筆既colour都有哂~

累了,手斷了好幾次...



2006 年 5 月 23 日  星期二   晴天


打波 分類: 未分類

今日打羽毛球,

開頭勁win,未停過,

搞到後尾失哂水準><

累到連拎起個水樽都覺得勁累..

唔知咩事..今日好多人叫我shan姐=.=

感覺好似以前係某論壇咁..

想buy對令令既鞋,

但揀極都唔岩..岩既又勁貴..

T^T

食雪糕,yeah^^

算啦..

我遲d送個幾個比你~

落雨,冇帶遮-.-

呢排成日食雪糕雪條個D,哈,都肥唔起^^

喂喂,你穿左處女膜唔好賴我丫,,