|
|
2006 年 5 月 27 日 星期六  |
| 行到腳斷.. |
分類: 未分類 |
個kenneth戾幾好人..
散左之後送左個fd走,
就再上去"旅人之家",幫佢手整d野..
係個度buy左2張令令postcard,
本身睇中左好幾條非洲人整既頸鏈,有木牌個d,
真係非洲人整既..
但太貴..真係好唔值..都係等遲d自己有錢d先buy啦..
今日成日都唔知係尖咀度做乜..
行左成日,個袋又重..
又有遮..下次都係唔帶好了//
行行行..上山又落車先返到,.,
仲要坐係樓梯度-.-v
個個呀叔真係好勁..我唔識路,問佢,
佢帶我行,佢自己都係行個條路,
痴線的,5,6百級樓梯 [有數咖我.,,.]
個個人氣都唔喘下..
我就濕哂咁..may be上山又落山..
行左個零鐘..成日又only食左1個包既原因-.-
then行行行..行多15mins先到..
累死我...
|
2006 年 5 月 26 日 星期五  |
| .\"/. |
分類: 未分類 |
我唔係懶,但我前日打波打到隻手勁痛,
又做其他project做左成晚先返到去做,
好唔公平囉你,
人地一樣遲就ok,我遲就唔得,
遲就係遲,好唔公平囉我覺得,
仲有全女班個度你唔公開我都未同你計,
唔妥你咖啦係~
係你唔公平在先,so同你理論都哂氣
聽日要去訪問葉錦鴻,旅人之家書店個老闆,
but都係唔知佢係乜水..
又要勁早起身了,,,
今次出九龍公園個邊~
唔知個個kenneth幾大咖呢,,
話哂去過咁多地方~
哈,
隻左手唔知做咩,手背唔知幾時比人畫左條黑筆痕,
前臂又唔知幾時有條藍筆痕,
再加埋個條傷左既"紅"痕,3隻d人最常用既原子筆既colour都有哂~
累了,手斷了好幾次... |
2006 年 5 月 23 日 星期二  |
| 打波 |
分類: 未分類 |
今日打羽毛球,
開頭勁win,未停過,
搞到後尾失哂水準><
累到連拎起個水樽都覺得勁累..
唔知咩事..今日好多人叫我shan姐=.=
感覺好似以前係某論壇咁..
想buy對令令既鞋,
但揀極都唔岩..岩既又勁貴..
T^T
食雪糕,yeah^^
算啦..
我遲d送個幾個比你~
落雨,冇帶遮-.-
呢排成日食雪糕雪條個D,哈,都肥唔起^^
喂喂,你穿左處女膜唔好賴我丫,, |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 76 | »
|