珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天


=.=" 分類: 未分類

今朝又同之前一樣..

聽唔到..

7點7先起身T^T

尋晚訓唔著,

睇女神門,

覺得眼訓個陣,又想睇埋落去啵..

so3點幾+比人打擾左陣..4點度先訓-.-v

今日勁眼訓,,

成日都半睡半醒咁,

lunch人地找漏錢..

個fd漏左隻錶,

好在佢同我返去餐廳,

唔係佢隻錶冇咖啦~

有d得意,

lunch遇到個fd,仲有佢既朋友仔[唔識的],

我地埋單個陣,

個fd比埋$我,叫我比埋=.=

真奇怪..我又唔係同你一齊走..

but最後都係我埋單,

好似次次都係我去比錢的說..

比左錢,同佢講比哂2枱既錢,

我個fd話好似好豪咁XD

地球既資源真寶貴..

買左4枝豆豆樂,好耐冇食過...

勁多信,

8封,4封仲係大大個的,

自己有2封,

最大同最細既我都有份XD

寄左比我了...

but login唔見有,,

打去問..

真煩,,等超耐,

答完之後又向你sell野啵,

信信,多謝朋友仔^^"

係呀..我都覺好慢呀!

之前3,4日都ok咖啦,,,

而家?唉...

抖下啦!

um,,,thx u教左我1d method^^

就咁多,眼訓..

抖抖先..



2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天


感到意外.. 分類: 未分類

今朝竟然聽到電話鬧鐘響..

有幾耐冇聽過..

[應該係可能響左聽唔到先岩..]

BUT最後都7:35多D先出門口..

尋晚都放訓,

4點幾先訓..

比人嘈住搞到咁..

甩帶帶-.-

LUNCH先有TIME搞返好..

放左就要打圖書館D野~

點解差唔多次次都係我打-.-??

夾到隻手指公..痛T^T

食牛奶樂,朱古力味[唔知有冇第2隻咖呢?]

哈..

有點...XD

諗諗下,搞住阿菠蘿雪糕添..

女神門..

睇左3/4本了,

都唔明點解少少熱D人就一定要開冷氣..

開把風扇咪夠囉,

再唔係咪去游個水沖個涼咁都OK啦..

一冷一熱,唔病就奇..

仲記得某年個個都帶住口罩[一D都唔關沙士事]

咪就係因為咁囉..

涼茶..唔好飲既..

眼訓仔..打算星期3去做野,

BUT唔知個日有冇人當值呢?

冇就再下個星期3啦..星期唔係1,5都OK咖啦..

BUT人地唔得閒-.-SO就埋人地~

D牙仔尖左咁..

睇電視仔..

睇緊女神門之際冇啦啦有隻唔知咩野飛左上去=.=

最後..當然KO左佢了-.-V

唔知,,聽日會唔會有早到起身,仲有TIME食早餐呢?



眼訓仔.. 分類: 未分類

5點先訓..

搞到下晝3:15先起身=.=

好彩都夠time..

約左人3:40拎野..

3:45到左..

見到個女仔身邊仲有個男仔,

個男仔見到我好似唔知點咁,

but應該唔會覺得怪咖,個女仔岩岩先比完貨第2個人先到我既..

唔知點解要用保鮮紙包住=.=??

打爆機-.-v

過左12點半先做野..

上網搵下information黎參考..

1:40先搞掂..

岩岩記得我要請定事假..

仲有要補返星期5..

聽朝唔知起唔起到身..

門女神門睇左一半到了~

呢2日勁食某種生果..

人地叫我唔好食咁多,

如果唔係會痾..

但我食左人地所講既最多可以既既數量..

多左3,4倍都冇事-.-v

自己真係唔會點肥,食幾多都係,yeah-.-v

好多人搵我咁冇啦啦..

好窮..

但近排好似有好多野買..

肯定要使多幾百蚊了T^T'''

到時先算..

直到出糧為止,都要慳d使!!