|
|
2006 年 5 月 9 日 星期二  |
| =.=" |
分類: 未分類 |
今朝又同之前一樣..
聽唔到..
7點7先起身T^T
尋晚訓唔著,
睇女神門,
覺得眼訓個陣,又想睇埋落去啵..
so3點幾+比人打擾左陣..4點度先訓-.-v
今日勁眼訓,,
成日都半睡半醒咁,
lunch人地找漏錢..
個fd漏左隻錶,
好在佢同我返去餐廳,
唔係佢隻錶冇咖啦~
有d得意,
lunch遇到個fd,仲有佢既朋友仔[唔識的],
我地埋單個陣,
個fd比埋$我,叫我比埋=.=
真奇怪..我又唔係同你一齊走..
but最後都係我埋單,
好似次次都係我去比錢的說..
比左錢,同佢講比哂2枱既錢,
我個fd話好似好豪咁XD
地球既資源真寶貴..
買左4枝豆豆樂,好耐冇食過...
勁多信,
8封,4封仲係大大個的,
自己有2封,
最大同最細既我都有份XD
寄左比我了...
but login唔見有,,
打去問..
真煩,,等超耐,
答完之後又向你sell野啵,
信信,多謝朋友仔^^"
係呀..我都覺好慢呀!
之前3,4日都ok咖啦,,,
而家?唉...
抖下啦!
um,,,thx u教左我1d method^^
就咁多,眼訓..
抖抖先..
|
2006 年 5 月 8 日 星期一  |
| 感到意外.. |
分類: 未分類 |
今朝竟然聽到電話鬧鐘響..
有幾耐冇聽過..
[應該係可能響左聽唔到先岩..]
BUT最後都7:35多D先出門口..
尋晚都放訓,
4點幾先訓..
比人嘈住搞到咁..
甩帶帶-.-
LUNCH先有TIME搞返好..
放左就要打圖書館D野~
點解差唔多次次都係我打-.-??
夾到隻手指公..痛T^T
食牛奶樂,朱古力味[唔知有冇第2隻咖呢?]
哈..
有點...XD
諗諗下,搞住阿菠蘿雪糕添..
女神門..
睇左3/4本了,
都唔明點解少少熱D人就一定要開冷氣..
開把風扇咪夠囉,
再唔係咪去游個水沖個涼咁都OK啦..
一冷一熱,唔病就奇..
仲記得某年個個都帶住口罩[一D都唔關沙士事]
咪就係因為咁囉..
涼茶..唔好飲既..
眼訓仔..打算星期3去做野,
BUT唔知個日有冇人當值呢?
冇就再下個星期3啦..星期唔係1,5都OK咖啦..
BUT人地唔得閒-.-SO就埋人地~
D牙仔尖左咁..
睇電視仔..
睇緊女神門之際冇啦啦有隻唔知咩野飛左上去=.=
最後..當然KO左佢了-.-V
唔知,,聽日會唔會有早到起身,仲有TIME食早餐呢? |
| 眼訓仔.. |
分類: 未分類 |
5點先訓..
搞到下晝3:15先起身=.=
好彩都夠time..
約左人3:40拎野..
3:45到左..
見到個女仔身邊仲有個男仔,
個男仔見到我好似唔知點咁,
but應該唔會覺得怪咖,個女仔岩岩先比完貨第2個人先到我既..
唔知點解要用保鮮紙包住=.=??
打爆機-.-v
過左12點半先做野..
上網搵下information黎參考..
1:40先搞掂..
岩岩記得我要請定事假..
仲有要補返星期5..
聽朝唔知起唔起到身..
門女神門睇左一半到了~
呢2日勁食某種生果..
人地叫我唔好食咁多,
如果唔係會痾..
但我食左人地所講既最多可以既既數量..
多左3,4倍都冇事-.-v
自己真係唔會點肥,食幾多都係,yeah-.-v
好多人搵我咁冇啦啦..
好窮..
但近排好似有好多野買..
肯定要使多幾百蚊了T^T'''
到時先算..
直到出糧為止,都要慳d使!! |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 76 | »
|