|
|
2006 年 4 月 29 日 星期六  |
| 點樣呀八婆 |
分類: 未分類 |
家下關你咩事呀,
你係我邊位呀,
你咁鐘意嘈,
咪嘈飽佢囉.
再唔係咪報警拉我呀笨,
嘈嘈嘈,
你冇咁既資格囉,
八婆,
我係第1次咁話人囉.
我一向都唔會咁話人咖囉,
你係第1個囉.
恭喜哂啵,八婆,
你放心,
我唔會對你講粗口既.
點解?
因為你唔值得囉,
我做d咩都唔關你事呀!
|
| 累.. |
分類: 未分類 |
尋日盪失左路..係海港城...
話說尋日出去既時候only係落少少雨..
咁我又落到去先知//
so冇癟遮..
咁呢..我又唔知個車站係邊..就好白痴咁行錯路啦-.-v
跟住都搵到..但行多左成個站...
搭搭搭,搭到去新世界中心,跟住行隧道去到太空館,
個陣超大雨,so//成個人濕哂,
then就行去碼頭個邊,
跟住就到海港城啦~!
入到去睇一睇個d鋪頭既位置先..
咁就知道自己係level2啦.
咁我要去g既,
咁就一路搵啦..
咁最後我搵到差唔多係我要個間鋪個個number,
但我又一直都唔見啵,
就打電話叫人幫我上網check check自己有冇記錯,
都冇啵,咁我就繼續係個個number沿路一直find,
搵到啦最後,,
但唔係我要搵個間鋪..
我諗都執左咖啦-.-嗚..
咁出到黎冇理由就咁就返去咖嘛,
so就去左city super度買野啦,.
最後buy左一大條法包同埋好大舊既全麥包,
但跟住我就走啦...
搵唔到車返去-.-v
咁就一路行一路搵到,
行到去文明里-.-v
係海港城行到去文明里..
搭左架唔到but知係附近既車,
咁就係一個站度落車,
跟住我就搵睇下有冇車車搭啦..
搵搵搵..搵到前一個車站..
唔見啵...
就行番上去,上番之前個車站就行多唔知幾多步..總之就好遠啦..
先搭到..
返到黎..
11點幾...
成日除左個出奇蛋同埋3隻所謂包軟仁唔軟既奶黃包之外,
就乜都冇食過,
又行咁多路,
差d餓死我..
搭車個陣已經胃痛T^T
then就食個個大大個既全麥包啦,
都幾鐘意~
1點幾就訓..
到左今日,
8點幾個陣訓訓下冇啦啦覺得勁熱,
就除左件3-.-v
then繼續訓//
訓到點幾..
唔食包住..食曲奇..
55,幾好味..
好多蟻...
殺左廿隻以上都仲見到..
肚餓..>^<
我要見..
快d..突然好想食芒果西米撈添..
尋日係碼頭見到阿菠蘿雪糕咖..
但個陣又落大雨又凍..
先冇buy到喳..
我唔理呀..我要食呀..
|
2006 年 4 月 28 日 星期五  |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 76 | »
|