珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 4 月 29 日  星期六   晴天


點樣呀八婆 分類: 未分類

家下關你咩事呀,

你係我邊位呀,

你咁鐘意嘈,

咪嘈飽佢囉.

再唔係咪報警拉我呀笨,

嘈嘈嘈,

你冇咁既資格囉,

八婆,

我係第1次咁話人囉.

我一向都唔會咁話人咖囉,

你係第1個囉.

恭喜哂啵,八婆,

你放心,

我唔會對你講粗口既.

點解?

因為你唔值得囉,

我做d咩都唔關你事呀!



累.. 分類: 未分類

尋日盪失左路..係海港城...

話說尋日出去既時候only係落少少雨..

咁我又落到去先知//

so冇癟遮..

咁呢..我又唔知個車站係邊..就好白痴咁行錯路啦-.-v

跟住都搵到..但行多左成個站...

搭搭搭,搭到去新世界中心,跟住行隧道去到太空館,

個陣超大雨,so//成個人濕哂,

then就行去碼頭個邊,

跟住就到海港城啦~!

入到去睇一睇個d鋪頭既位置先..

咁就知道自己係level2啦.

咁我要去g既,

咁就一路搵啦..

咁最後我搵到差唔多係我要個間鋪個個number,

但我又一直都唔見啵,

就打電話叫人幫我上網check check自己有冇記錯,

都冇啵,咁我就繼續係個個number沿路一直find,

搵到啦最後,,

但唔係我要搵個間鋪..

我諗都執左咖啦-.-嗚..

咁出到黎冇理由就咁就返去咖嘛,

so就去左city super度買野啦,.

最後buy左一大條法包同埋好大舊既全麥包,

但跟住我就走啦...

搵唔到車返去-.-v

咁就一路行一路搵到,

行到去文明里-.-v

係海港城行到去文明里..

搭左架唔到but知係附近既車,

咁就係一個站度落車,

跟住我就搵睇下有冇車車搭啦..

搵搵搵..搵到前一個車站..

唔見啵...

就行番上去,上番之前個車站就行多唔知幾多步..總之就好遠啦..

先搭到..

返到黎..

11點幾...

成日除左個出奇蛋同埋3隻所謂包軟仁唔軟既奶黃包之外,

就乜都冇食過,

又行咁多路,

差d餓死我..

搭車個陣已經胃痛T^T

then就食個個大大個既全麥包啦,

都幾鐘意~

1點幾就訓..

 

到左今日,

8點幾個陣訓訓下冇啦啦覺得勁熱,

就除左件3-.-v

then繼續訓// 

訓到點幾..

唔食包住..食曲奇..

55,幾好味..

好多蟻...

殺左廿隻以上都仲見到..

肚餓..>^<

我要見..

快d..突然好想食芒果西米撈添..

尋日係碼頭見到阿菠蘿雪糕咖..

但個陣又落大雨又凍..

先冇buy到喳..

我唔理呀..我要食呀..



2006 年 4 月 28 日  星期五   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼: