|
|
2006 年 6 月 23 日 星期五  |
| 對唔住.. |
分類: 未分類 |
對唔住呀,,我任性,,
今日考得勁好笑,佢地成日好似係度傾計個隻嘈咁,
我就好少講野..2個fd都係咁話我[同哂佢地一齊考,yeah!]
then返到home...
沖個涼就趕出去,諗住自己遲好多..幾mins度,
但點知fd仲遲=,=
同佢去左荃灣,去一間鋪頭度-,-
跟住我打比個seller,
即時定左係葵芳mtr交易,,
but佢遲到=.="算啦~
跟住就去到mk啦,
行左好多下,
買左幾多野,不過都,,好似仲未齊,,
算啦..係咁多先..
|
2006 年 6 月 22 日 星期四  |
| 遇到幾多人.. |
分類: 未分類 |
出去陪個fd..
係某個商場撞到2個識得既..
佢地實係度品評我既衣著-.-
同fd buy左野,
係另一個商場,有人竟然話"幾索喎",
好明顯佢對眼有d問題-.-v
係3聯..遇到某位人兄,
同佢係書店打交=.=v
打到d書跌落地下咁,,
我話佢冇msn,
佢話佢icq,msn,ym個d咩都有...
下次問佢拎返..
今日比佢搞到我knee損左d~
自信大增,yeah^^
聽日個fd就會拎d髮型既書過我嚕~
好累呀今日,今日半睡半醒咁,唔想遲到ma...
唉..比人搶哂黎講T^T |
| 行雷閃電落大雨 |
分類: 未分類 |
我等陣係咪要冒住生命危險去考試=.=??
好想好想寫信/.\
尋晚有人應承左我會寫多d比我,yeah..
鬼叫我次次都收唔到=,=
行雷呢..好響..
閃電,雖然個天好白[落大雨ma]
但都見到閃光,
唔知等陣會唔會劈中我-.-v
想buy跳繩個d繩,我要增高..
bid到東西了,
聽日會交收,
係荃灣線地鐵站..6:15pm-7pm,
未確實邊個站同幾點交收..
不過..都應該係旺角的了,
個fd唔會臨時放我飛機掛-.-v
哈..
尋日得到個消息,
前男友遲下會出書,
書名係咩呢,,就唔方便係度講,
但個故仔同我之前見佢作個個唔同的,
may be都會買返本支持下的~
不過..而家都未同出版商傾..
我諗最快都要1個月先會係市面上見到~
沖涼洗頭.. |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 76 | »
|