珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 6 月 23 日  星期五   晴天


對唔住.. 分類: 未分類

對唔住呀,,我任性,,

 

今日考得勁好笑,佢地成日好似係度傾計個隻嘈咁,

我就好少講野..2個fd都係咁話我[同哂佢地一齊考,yeah!]

then返到home...

沖個涼就趕出去,諗住自己遲好多..幾mins度,

但點知fd仲遲=,=

同佢去左荃灣,去一間鋪頭度-,-

跟住我打比個seller,

即時定左係葵芳mtr交易,,

but佢遲到=.="算啦~

跟住就去到mk啦,

行左好多下,

買左幾多野,不過都,,好似仲未齊,,

算啦..係咁多先..



2006 年 6 月 22 日  星期四   晴天


遇到幾多人.. 分類: 未分類

出去陪個fd..

係某個商場撞到2個識得既..

佢地實係度品評我既衣著-.-

同fd buy左野,

係另一個商場,有人竟然話"幾索喎",

好明顯佢對眼有d問題-.-v

係3聯..遇到某位人兄,

同佢係書店打交=.=v

打到d書跌落地下咁,,

我話佢冇msn,

佢話佢icq,msn,ym個d咩都有...

下次問佢拎返..

今日比佢搞到我knee損左d~

自信大增,yeah^^

聽日個fd就會拎d髮型既書過我嚕~

好累呀今日,今日半睡半醒咁,唔想遲到ma...

唉..比人搶哂黎講T^T



行雷閃電落大雨 分類: 未分類

我等陣係咪要冒住生命危險去考試=.=??

好想好想寫信/.\

尋晚有人應承左我會寫多d比我,yeah..

鬼叫我次次都收唔到=,=

行雷呢..好響..

閃電,雖然個天好白[落大雨ma]

但都見到閃光,

唔知等陣會唔會劈中我-.-v

想buy跳繩個d繩,我要增高..

bid到東西了,

聽日會交收,

係荃灣線地鐵站..6:15pm-7pm,

未確實邊個站同幾點交收..

不過..都應該係旺角的了,

個fd唔會臨時放我飛機掛-.-v

哈..

尋日得到個消息,

前男友遲下會出書,

書名係咩呢,,就唔方便係度講,

但個故仔同我之前見佢作個個唔同的,

may be都會買返本支持下的~

不過..而家都未同出版商傾..

我諗最快都要1個月先會係市面上見到~

沖涼洗頭..