|
|
2006 年 6 月 12 日 星期一  |
| 有返些少動力.. |
分類: 未分類 |
之前打完日記冇耐..
就係張床上訓係度,,
覺得好累,但訓唔到,,
自自然然又係度諗野..
跟住,,我想將一切一切既野寫落黎,
但我淨係有信封..冇岩既信紙..
於是就搭車車出去買了,,
有點癲癲地咁..諗到想寫同出門口都唔夠15mins..
出門口前仲收到個fd電話,,
暫定下星期4行自己個區,
跟住星期5就行荃灣同埋旺角,
姐姐,,旺角唔係真係得旺中咖喳-.-
跟住出門口啦,,
盪盪下咁又去到,雖然唔多識路,,
係個度揀左5,6mins就揀好,,
總共有11定12樣野度,
但我帶唔夠錢錢,,
所以淨係buy左9樣,
有6個係memo紙黎,
想買信封多d咖,,
但d memo就全部都淨返最後一個..
過幾日先買埋未買個d,
就算而家唔用,,第時都用得既,,
跟住返去啦..搭錯車..其實出去個陣已經落左車咖啦..
唔知做咩,傻下傻下咁,,
返到黎,差唔多6點..
休息左一陣就食飯,,
再抖左一陣間,
就去左溫書了,,今日,,我都有拎書返去溫..
突然,,覺得自己有d陌生咁,好似,,呢個會溫書既根本就唔係自己,
但又會覺得,,呢種感覺幾舒服,,
跟住溫溫下,,覺得又唔舒服,,
就拎支探熱支睇下有冇發燒..
華氏102.6=.=跟住,,
抖左一陣,,
就繼續溫啦,,
本來諗住寫信的..
對了,今日又收唔到信..
但因為要寫既話,
我會選擇一口氣寫哂佢,,
我諗,大概呢封信會寫幾粒鐘吧,
平時都要寫咁耐,,
但又覺得,,
都係溫左書好D,,
唔想聽日起唔到身而遲到,,
遲到,,所努力既就會白費
溫書去..今晚要早少少訓,,
唔係聽日燒得勁D仲死-.-
唔食藥,,YEAH..
今日都係好左D,
大概係因為第1次癲癲地咁掃信封信紙吧-,-V
我要儲錢,一分一毫都儲...有用咖!
暫時打算一個月儲500,但今個月就250先,因為都過左半個月嚕,,
加油呀!你得咖!
|
| 唔舒服,, |
分類: 未分類 |
可能係因為尋日個牛脷酥太油..
搞到而家仲唔舒服,想嘔想嘔咁..
下次都係唔好食咁多,
今日可以遲少少起身,
返到去都仲有早,,
8:30-9:45
我9:05就已經做好哂,,搞到唔知坐係度做咩,,
問返人,好多人都係咁,但我都見到有人係咁寫係咁寫,,,唔知佢地寫乜可以寫咁多,,,
跟住係樓下睇書..睇格式,肚餓..
個fd buy左魚蛋,,見佢有野食,,
我話去買,,點知佢同我講"得返粟米同魚蛋喳啵"
then照去..問有咩野食..
"而家得返1個粟米"....
照buy..比完錢之後有個男仔去問"有咩野食呀?"
我答佢"冇野食賣嚕~"
跟住差唔多10:40個陣,,有第2d野食-.-but又差唔多time先冇buy..
長同短既作文..
我就緊係揀長咖啦..
3選1,
1.俗語說「香港人情紙般薄」,你同意嗎?談談你的看法。
2.記述一次回家途中有驚無險的遭遇。
3.下雨的聯想
我揀既..當然係3啦..呢d先係我專長-.-v
不過我作得唔係咁好,應該d位要執執佢會好好多,but冇time-,-
當中作左2句野我自己覺得幾好
「身冷,心更冷」,呢句仲有第2個版本「身冷,也不及心冷」,
同埋「不知道,今天的雨,是為誰下的呢......」
不過..可能寫做「不知道,今天的雨,是否為我而下的呢......」會好d..
anyway,今日已經好好多,
最fd的..始終都係呀芝,,
雖然佢睇唔出我有心事-.-v
佢問我去邊度行街好..
佢話作文個陣已經勁諗=.=
就黎係佢生日嚕..打算去唱k..
好似年年佢生日都係去唱k=.=
but都好既..
對上個陣,,係一大班人唱..好多唔識的..
好想好想..癲下,因為通常癲,都係開心的,
希望今日收到信..
如果only收到一封,會即日回到既..
but2封就寫唔切了,
應該3點半郵差叔叔先送信黎,
我自己寫一封信又至少要45mins...
之前試過寫3個鐘添-,-
不過..唔會點提d唔開心既事~
時間一秒一秒咁過,,
唔知到時會點呢?
肚仔又唔舒服T^T
加上肚餓添..
對了,今日有宣佈話HOME個邊,,個商場 [ 姐係我個度囉-.-V ]
有女仔比人非禮..但之前又未聽過既~
尋晚隻眼好痕..勁捽,搞到今朝都仲見到紅 T^T
諗到一D野,BUT比人話..
但唔好睇小我..我真係做到咖..
10年,好快咖喳,,
仲有,你係咪FD黎咖..話我T^T唔回信比你咖.. |
2006 年 6 月 11 日 星期日  |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 76 | »
|