珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 6 月 12 日  星期一   晴天


有返些少動力.. 分類: 未分類

之前打完日記冇耐..

就係張床上訓係度,,

覺得好累,但訓唔到,,

自自然然又係度諗野..

跟住,,我想將一切一切既野寫落黎,

但我淨係有信封..冇岩既信紙..

於是就搭車車出去買了,,

有點癲癲地咁..諗到想寫同出門口都唔夠15mins..

出門口前仲收到個fd電話,,

暫定下星期4行自己個區,

跟住星期5就行荃灣同埋旺角,

姐姐,,旺角唔係真係得旺中咖喳-.-

跟住出門口啦,,

盪盪下咁又去到,雖然唔多識路,,

係個度揀左5,6mins就揀好,,

總共有11定12樣野度,

但我帶唔夠錢錢,,

所以淨係buy左9樣,

有6個係memo紙黎,

想買信封多d咖,,

但d memo就全部都淨返最後一個..

過幾日先買埋未買個d,

就算而家唔用,,第時都用得既,,

跟住返去啦..搭錯車..其實出去個陣已經落左車咖啦..

唔知做咩,傻下傻下咁,,

返到黎,差唔多6點..

休息左一陣就食飯,,

再抖左一陣間,

就去左溫書了,,今日,,我都有拎書返去溫..

突然,,覺得自己有d陌生咁,好似,,呢個會溫書既根本就唔係自己,

但又會覺得,,呢種感覺幾舒服,,

跟住溫溫下,,覺得又唔舒服,,

就拎支探熱支睇下有冇發燒..

華氏102.6=.=跟住,,

抖左一陣,,

就繼續溫啦,,

本來諗住寫信的..

對了,今日又收唔到信..

但因為要寫既話,

我會選擇一口氣寫哂佢,,

我諗,大概呢封信會寫幾粒鐘吧,

平時都要寫咁耐,,

但又覺得,,

都係溫左書好D,,

唔想聽日起唔到身而遲到,,

遲到,,所努力既就會白費

溫書去..今晚要早少少訓,,

唔係聽日燒得勁D仲死-.-

唔食藥,,YEAH..

今日都係好左D,

大概係因為第1次癲癲地咁掃信封信紙吧-,-V

我要儲錢,一分一毫都儲...有用咖!

暫時打算一個月儲500,但今個月就250先,因為都過左半個月嚕,,

加油呀!你得咖!



唔舒服,, 分類: 未分類

可能係因為尋日個牛脷酥太油..

搞到而家仲唔舒服,想嘔想嘔咁..

下次都係唔好食咁多,

今日可以遲少少起身,

返到去都仲有早,,

8:30-9:45

我9:05就已經做好哂,,搞到唔知坐係度做咩,,

問返人,好多人都係咁,但我都見到有人係咁寫係咁寫,,,唔知佢地寫乜可以寫咁多,,,

跟住係樓下睇書..睇格式,肚餓..

個fd buy左魚蛋,,見佢有野食,,

我話去買,,點知佢同我講"得返粟米同魚蛋喳啵"

then照去..問有咩野食..

"而家得返1個粟米"....

照buy..比完錢之後有個男仔去問"有咩野食呀?"

我答佢"冇野食賣嚕~"

跟住差唔多10:40個陣,,有第2d野食-.-but又差唔多time先冇buy..

長同短既作文..

我就緊係揀長咖啦..

3選1,

1.俗語說「香港人情紙般薄」,你同意嗎?談談你的看法。

2.記述一次回家途中有驚無險的遭遇。

3.下雨的聯想

 

我揀既..當然係3啦..呢d先係我專長-.-v

不過我作得唔係咁好,應該d位要執執佢會好好多,but冇time-,-

當中作左2句野我自己覺得幾好

「身冷,心更冷」,呢句仲有第2個版本「身冷,也不及心冷」,

同埋「不知道,今天的雨,是為誰下的呢......」

不過..可能寫做「不知道,今天的雨,是否為我而下的呢......」會好d..

anyway,今日已經好好多,

最fd的..始終都係呀芝,,

雖然佢睇唔出我有心事-.-v

佢問我去邊度行街好..

佢話作文個陣已經勁諗=.=

就黎係佢生日嚕..打算去唱k..

好似年年佢生日都係去唱k=.=

but都好既..

對上個陣,,係一大班人唱..好多唔識的..

好想好想..癲下,因為通常癲,都係開心的,

希望今日收到信..

如果only收到一封,會即日回到既..

but2封就寫唔切了,

應該3點半郵差叔叔先送信黎,

我自己寫一封信又至少要45mins...

之前試過寫3個鐘添-,-

不過..唔會點提d唔開心既事~

時間一秒一秒咁過,,

唔知到時會點呢?

 

肚仔又唔舒服T^T

加上肚餓添..

 

對了,今日有宣佈話HOME個邊,,個商場 [ 姐係我個度囉-.-V ]

有女仔比人非禮..但之前又未聽過既~

 

尋晚隻眼好痕..勁捽,搞到今朝都仲見到紅 T^T

 

諗到一D野,BUT比人話..

但唔好睇小我..我真係做到咖..

10年,好快咖喳,,

仲有,你係咪FD黎咖..話我T^T唔回信比你咖..



2006 年 6 月 11 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼: