|
|
2006 年 7 月 10 日 星期一  |
| 腳斷.. |
分類: 未分類 |
買t-back送人做生日禮物XD
另外..行左勁耐,,
行都斷了,,,
超累,,
好想訓覺,
不過晏D又要返小學...
嗚T^T
==
發夢比人打T^T
返小學..
好多人遲到呀><
哈,有D人完全唔認得,
男仔就有個高左,有個完全冇變過,其他就瘦左,
女仔就..冇咩點變到,
有個唔認得,高左好多,以前係我身高既一半,又肥,
而家就應該都有155CM度,都瘦左唔少,
UM..
有2個以前係班入面係最高個幾個..
竟然冇再高到,我以前矮過佢的,而家高過佢了~
哈,有人送橙XD
呀SIR話遲D會搞個舊生會~
不過以前個EMAIL都轉哂啦..
咁多年前,以前用咩ID都唔記得了...-.-V
嘻,估唔到以前教我英文個個MISS認得我,
連名都記得!!
開心心,
不過都係好累..
係小學企左2個幾鐘傾計XD
呀SIR講人名個陣得1個要提,勁呀!!
不過個個男仔真係完全唔同左樣囉..
UM...呀SIR仲肥左,
不過見到以前個D老師個個都老左唔少了,
呀梁SIR,你個髮型有待改變了XD
其他MISS就全部瘦哂,大部份都仲剪左頭髮,
而家都係岩岩到膊個隻~
嘻,開心,不過今日個夢真係好真..
因為..夢入面有D對白同埋D人..
我記得係現實見過[D人同埋人地話我做過既樣..]
嚇到心都跳埋出黎..
唔識GEL頭-,-
髮尾成日都冇GEL~
嗚..平時洗頭3分鐘搞掂,
而家要6,7分鐘..
又唔可以用梳,
又要GEL///
又唔可以整乾D頭髮,要濕GEL...
|
2006 年 7 月 8 日 星期六  |
| 電髮-.-v |
分類: 未分類 |
電左3個幾鐘=.=
返到去再即刻出返黎,
趕死我..
都..電得ok,
我覺得..都可以的,有人話好睇左,
但有人話好普通-,-
買左支軟膏,
跟住陪人買野..
d咩百街呀,惠康呀,ok呀,7仔呀..就連華潤都去埋..
都買唔到,,
好在我唔使用-.-v
陰公..
返到去涼得冇得沖..
要落去樓下泳池個度沖=.=
衰仔包..打到我大脾紅哂,,有埋痕添T^T
大學生...不過肥XD
開心心,嘻嘻^^ |
| 發現世界大蚊 |
分類: 未分類 |
懷疑係外星黎的..
有GAMEBOY帶咁大隻...
傻的..
最衰佢飛得快..
唔係電瓜佢.. |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 76 | »
|