珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
Clomid Essai... (Chassype)
Ventolin Hfa... (Chassype)
Il En Vente ... (Chassype)
Cabergoline ... (Chassype)
Buy Accutane... (Chassype)
2006 年 7 月 10 日  星期一   晴天


腳斷.. 分類: 未分類

買t-back送人做生日禮物XD

另外..行左勁耐,,

行都斷了,,,

超累,,

好想訓覺,

不過晏D又要返小學...

嗚T^T

 

==

 

發夢比人打T^T

返小學..

好多人遲到呀><

哈,有D人完全唔認得,

男仔就有個高左,有個完全冇變過,其他就瘦左,

女仔就..冇咩點變到,

有個唔認得,高左好多,以前係我身高既一半,又肥,

而家就應該都有155CM度,都瘦左唔少,

UM..

有2個以前係班入面係最高個幾個..

竟然冇再高到,我以前矮過佢的,而家高過佢了~

哈,有人送橙XD

呀SIR話遲D會搞個舊生會~

不過以前個EMAIL都轉哂啦..

咁多年前,以前用咩ID都唔記得了...-.-V

嘻,估唔到以前教我英文個個MISS認得我,

連名都記得!!

開心心,

不過都係好累..

係小學企左2個幾鐘傾計XD

呀SIR講人名個陣得1個要提,勁呀!!

不過個個男仔真係完全唔同左樣囉..

UM...呀SIR仲肥左,

不過見到以前個D老師個個都老左唔少了,

呀梁SIR,你個髮型有待改變了XD

其他MISS就全部瘦哂,大部份都仲剪左頭髮,

而家都係岩岩到膊個隻~

嘻,開心,不過今日個夢真係好真..

因為..夢入面有D對白同埋D人..

我記得係現實見過[D人同埋人地話我做過既樣..]

嚇到心都跳埋出黎..

唔識GEL頭-,-

髮尾成日都冇GEL~

嗚..平時洗頭3分鐘搞掂,

而家要6,7分鐘..

又唔可以用梳,

又要GEL///

又唔可以整乾D頭髮,要濕GEL...



2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天


電髮-.-v 分類: 未分類

電左3個幾鐘=.=

返到去再即刻出返黎,

趕死我..

都..電得ok,

我覺得..都可以的,有人話好睇左,

但有人話好普通-,-

買左支軟膏,

跟住陪人買野..

d咩百街呀,惠康呀,ok呀,7仔呀..就連華潤都去埋..

都買唔到,,

好在我唔使用-.-v

陰公..

返到去涼得冇得沖..

要落去樓下泳池個度沖=.=

衰仔包..打到我大脾紅哂,,有埋痕添T^T

大學生...不過肥XD

開心心,嘻嘻^^



發現世界大蚊 分類: 未分類

懷疑係外星黎的..

有GAMEBOY帶咁大隻...

傻的..

最衰佢飛得快..

唔係電瓜佢..