|
|
2006 年 7 月 3 日 星期一  |
| 做左豬.. |
分類: 未分類 |
聽講座..
第1個勁悶,
第2個好D,
不過個新世界電訊幾HARD SELL...
4點幾開始訓..訓到7點幾=.=
|
2006 年 7 月 2 日 星期日  |
| 好悶.. |
分類: 未分類 |
都唔知有咩做,,
睇書又冇咩睇,
又冇電視睇..
又熱,成身都係汗><
唔知星期3得唔得呢?^^
好想有人買我d野,,又唔係賣得貴..
yahoo知識比人選左我個ans做最佳ans-.-
今晚有歌聲魅影睇!不過我都係想睇個個舞台劇多d,
之前真係打算buy票,
不過..
怕比某位人兄話我哂錢-.-v
乖左好多,嘻嘻^^ |
2006 年 7 月 1 日 星期六  |
| 好眼訓.. |
分類: 未分類 |
整曲奇整到朝早6點幾,.,,
7點多d先訓-.-v
遲到..
唱k..
11:00-2:40
本身1:30就要完的~
2個人都坐最大既房=.=
沙哂把聲..
行街..
買左支防曬~
使左好多錢..
入$500
過100比蘋果俊,
100比個fd,
自己拎100...
應該要拎多100,
唔陪影貼紙相的唔拎既話~
個散紙包好得意>w<不過勁細..
好眼訓..尋日行左企左跆拳左成日又咁夜訓+早起..
累死了..
對了,
點解呢排咁多人生日..
連續幾日都有,,
有d仲同日添... |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 76 | »
|