很亂..
放學加補課,搞到我都short short地了>^<
補到6點半先走得..
明就話都好丫,
但我又唔明啵=.=v
唉..
今堂先第1堂教整program,
下星期1就測了..
唔講唔覺,
原來呢,
我2日後就已經測的了..
佔3成,加埋考試個7成..
phy,chem同bio都唔會pass到的了,
特別係chem同bio,
chem就moles個d數唔得,
bio就成日講新topic,
我都未跟得上..
算,都係溫computer好了,
唯一一樣我比較明的∼〔我上前都明咖,但唔識用英文寫番出黎,so得3x分=.=v〕
嗚T^T
另外,今日有個坐得我好近既女仔,
唔知點解成身都係d蟲蟲,
搞到班入面d人係咁殺蟲.
仲係個女仔件波衫度生左唔少蛋添...
講左比人知,
人地話係虱黎..
個女仔成身虱...
另外,而家有隻箭豬仔,
呵,好鬼死得意,
同埋好似閃靈2人組既天野次狼(雷帝),
除左個頭似之外,d優點都有d似的
http://www.e-muse.com.tw/2003/getbackers/oal/01-01.jpg
(左面個個) |