珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 4 月 4 日  星期二   晴天


上堂中.. 分類: 未分類

英文堂=.=v

偷賴,yeah

好想食雪糕同好耐之前買過個隻朱古力..

不過尋日去番買,人地話唔會入貨>^<

而家好餓又眼訓..

等陣仲要係lunch time度測驗..嗚嗚嗚,

好可憐呀我><

如果而家有得食阿波羅雪糕就好了〔加麥提莎個隻!好感幾得意!〕

不過唔知以前去買個間執左未呢//

放學又要拎幾kg返去//

算,照去可也-.-v

開心..放學有雪糕食..

一於去完千色試新開個陣再去,萬歲!^^”




2006 年 4 月 3 日  星期一   晴天


program 分類: 未分類

很亂..

放學加補課,搞到我都short short地了>^<

補到6點半先走得..

明就話都好丫,

但我又唔明啵=.=v

唉..

今堂先第1堂教整program,

下星期1就測了..

唔講唔覺,

原來呢,

我2日後就已經測的了..

佔3成,加埋考試個7成..

phy,chem同bio都唔會pass到的了,

特別係chem同bio,

chem就moles個d數唔得,

bio就成日講新topic,

我都未跟得上..

算,都係溫computer好了,

唯一一樣我比較明的∼〔我上前都明咖,但唔識用英文寫番出黎,so得3x分=.=v〕

嗚T^T

另外,今日有個坐得我好近既女仔,

唔知點解成身都係d蟲蟲,

搞到班入面d人係咁殺蟲.

仲係個女仔件波衫度生左唔少蛋添...

講左比人知,

人地話係虱黎..

個女仔成身虱...

另外,而家有隻箭豬仔,

呵,好鬼死得意,

同埋好似閃靈2人組既天野次狼(雷帝),

除左個頭似之外,d優點都有d似的

http://www.e-muse.com.tw/2003/getbackers/oal/01-01.jpg

(左面個個)



2006 年 4 月 2 日  星期日   晴天


無題 分類: 未分類

尋晚訓得唔好,

訓訓下就醒,唔夠10mins就醒一次咁//

今朝起身,

咳起黎有痰了,好唔舒服,

咳大力d又覺喉嚨會痛..

成個下午都係度玩..

丟棄唔到隻寵寵T.T

5點幾開門//踢到個櫃,超痛>^< 

 

諗番起之前的那句"唔記得",

我都唔知應唔應該開心好...

 

好頭痛..不過都好過前日,

個陣覺得每一刻個頭都痛到好似要爆咁,

而家就冇咁痛,不過就痛得幾有規律=.=

 

心痛,今日又連痛4下了,跟住都痛左3下,

呢年多以黎,都斷斷續續咁痛,

醫生唔係冇睇過,睇到都係咁,

血又驗過,心電圖個d都有,

都係搵唔到原因,

雖然個個磁力共振仲未做,

但我覺得都係check唔到d咩,

又或者,

每一下心痛,都在提醒著我一d野,

不過,每次我唔開心而心痛個陣,呢隻痛都會出現...

 

殘酷事實既真相,

希望係由當事人親口講出,

始於感受好過別人像尋寶般抱著希望的心去發掘,

卻只得來失望. 

有些時候,真相別人是知道的,只是不說出口,

希望當事人自己會對其坦白而已.