珊ソ點滴
每日既點點滴滴,
都係美好而重要既回憶.
sayakay
暱稱: shan
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 3 月 6 日  星期一   晴天


深夜搭車.. 分類: 未分類

尋晚..今係今朝啦..

12點40分搭的的...

睇住返home架車走左,

架的的又落錯位..

搞到我要追巴士..

跟住第2架雖然唔係返home既,

但都經隧道既..到時先轉都ok既..

但我跑唔切去搭T.T

跟住就搭的的去尖咀啦..

但係等左半個鐘都冇小巴啵..

then就搭通宵車去美孚啦..

最後就再搭返去啦..

最後落車都已經係3點幾..

係home樓下//

個看更訓著左..

我企左好耐..

仲禁過幾次鐘(管理)添//

等左幾個字先開門比我..



2006 年 2 月 18 日  星期六   晴天


長髮 分類: 未分類

有不少人問過我,

點解唔剪短頭髮,

我的答案總是”長髮較適合我”

事實上,

長髮雖然沒短髮般清爽

從小學2年班後,都再沒剪過短髮,

到現在,當然也有剪過髮,

只是,頭髮點都算中長個隻..

瀏海也有剪過一次的,

係唔知f.2定f.3既時候,

不過實在長得太快了吧..

唔使一個星期就到眼的長度了,

於是ma,又跟以往一樣好了.

另外呢...

有些人叫我紮馬尾那些的,

我可不是沒紮過呀,

只是,紮頭髮對我來說是一項會很累的事來..

免得就免吧..

但話說回來..

除了馬尾跟小時候那個白痴的xxx以外,

都波紮過其他的了∼

同埋...

唔知點解有d人會成日問我有冇電到負離子...

講多1次, ”冇”

我個頭橫睇掂睇都唔似有咁直啦..

不過..有機會ma,

也會換髮型的了,

但都會係f.5畢業後既事∼



2006 年 2 月 14 日  星期二   晴天


魚.. 分類: 未分類

朱古力呀..

雪糕呀..