|
|
2006 年 3 月 6 日 星期一  |
| 深夜搭車.. |
分類: 未分類 |
尋晚..今係今朝啦..
12點40分搭的的...
睇住返home架車走左,
架的的又落錯位..
搞到我要追巴士..
跟住第2架雖然唔係返home既,
但都經隧道既..到時先轉都ok既..
但我跑唔切去搭T.T
跟住就搭的的去尖咀啦..
但係等左半個鐘都冇小巴啵..
then就搭通宵車去美孚啦..
最後就再搭返去啦..
最後落車都已經係3點幾..
係home樓下//
個看更訓著左..
我企左好耐..
仲禁過幾次鐘(管理)添//
等左幾個字先開門比我..
|
2006 年 2 月 18 日 星期六  |
| 長髮 |
分類: 未分類 |
有不少人問過我,
點解唔剪短頭髮,
我的答案總是”長髮較適合我”
事實上,
長髮雖然沒短髮般清爽
從小學2年班後,都再沒剪過短髮,
到現在,當然也有剪過髮,
只是,頭髮點都算中長個隻..
瀏海也有剪過一次的,
係唔知f.2定f.3既時候,
不過實在長得太快了吧..
唔使一個星期就到眼的長度了,
於是ma,又跟以往一樣好了.
另外呢...
有些人叫我紮馬尾那些的,
我可不是沒紮過呀,
只是,紮頭髮對我來說是一項會很累的事來..
免得就免吧..
但話說回來..
除了馬尾跟小時候那個白痴的xxx以外,
都波紮過其他的了∼
同埋...
唔知點解有d人會成日問我有冇電到負離子...
講多1次, ”冇”
我個頭橫睇掂睇都唔似有咁直啦..
不過..有機會ma,
也會換髮型的了,
但都會係f.5畢業後既事∼ |
2006 年 2 月 14 日 星期二  |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 76 | »
|