今日係星期四........
真係唔方唔死....
今日本來好好地choir既
但係冇啦啦包包黎穩我同erica
原來係話我地穩日正board
之後冇正返好d野
但係又冇人願意正返好d野
所以就要我地上去正返好
....但係好無奈囉
...明明唔只我同erica正架嗎
仲有好多人正board架
但係只係得我,ercia,慈恩同phoebe正返好d野.....
之後我地放學個陣又留低左係學校練家長日d野
練到五點幾就走左lu~
之後我同erica,phoebe,shanice,joanne去左mc記到食野
我地食食下野
唔知點解會講左笑話....
我地係鎬講.....
笑到個肚好痛囉
仲笑到想cry點呀
真係好好笑﹏
我依家就岩岩打好左家長日mc個個srcipt
所以就黎左打diary lu
話時話
係時候做下功課lu~~
|