暱稱: 沙魚國家: 香港地區: 荃灣區
累死
今日約左死矮妹去整電話
佢竟然遲到半小時
佢竟然...行到我哎累都不給我休息
行到我想回家也不給我回家
真的超想殺了她...=3="
哈....不知道笑好,還是哭好!!
全日冇咩時間陪老婆
搞到老婆係hm悶到訓覺覺豬
對不起啊!!
以後儘量不丟下你自己1個悶悶的在家
有時間一定陪你!
沒時間都抽空陪你!!
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 79 | »