今日有1大班FD陪我慶祝生日!
10點到左坑口地鐵站
全日都開心!!yo∼
首先,老婆送左個銀包比我
(情侶裝的喔>3<" 超開心)
之後,去左清水灣BBQ
人物包括:
我,老婆,嘉BE,蚊蚊
囡囡,詩詩的,嘉俊,肥FUN,
YOYO,亞KI,美鳳,
秋詠,柯景,漢林
羅羅,嘉寶
小晶,牙彤,CICY
矮妹,CHIS,ELAINE
開頭有人遲到...
買D野食OK小
之後YOYO,亞KI同美鳳買左D野食黎
同老婆堆沙仔-3-"
到左夜晚玩數字球
輸左有懲罰
肥FUN輸左
逐個人攞波定佢(超慘)
不過好開心!!
臨走時成班兄弟:
翁翁,祖祖,熒焌佢地
特登打電話黎唱生日歌我聽
開心^^
多謝成朋友陪我玩啊
愛死你們>3<"
啜∼
玩到10點左右成班人撘巴士回家
今日玩得好開心>3<
Ya∼Yo!!
不過今日最擔心的是老婆!!
因為佢病得好利害∼
聲都開唔到,喉嚨又痛
仲陪我去bbq同去沙灘曬∼
辛苦囉,搭車果陣仲嘔
嚇死我...
好才最後冇事>3<""
|