


今日生日!!
夜晚12點01分以經有好多朋友send短信比我
開心死~琴晚辛苦你地喇
為左我個個都甘夜先訓
抵錫∼
到左中午
亞KI,POPO,美鳳
CC,囡囡,YOYO
雅莉,嘉BE,敏霞
當然,仲有老婆
1齊食MUN MUN
又有蛋糕食∼開心
今年生日食得最多蛋糕
哇∼1共5個牙
大收穫^^
除左EAT
仲有禮物收
多謝【老婆】的(銀包)
『僥宜』的(杯&星星)
『依妮,婉婉』的(米奇老鼠)
『矮妹』的(樣貌未明的神秘杯)→因為還未收到-3-"
多謝你們的祝福
我先知道自己人緣咁好
咁多朋友陪我過生日
最多謝的人當然是
我++老婆↗IceIce++
放學後,老婆自己都忙到死
仲要陪我
之後去左漫畫舖
睇漫畫...
我白痴到借左本...(唉∼提起都唔係幾好)
詳細情況免提-3-"(人家害羞...說笑而已)
種知今個生日就係爆開心>3<"
我愛朋友你們∼
但更愛我老婆>3<"
*注意:
請不要呷我老婆醋喔^^""
|