暱稱: 沙魚國家: 香港地區: 荃灣區
YO
今日去左紅館睇中國女排
哇~1個字形容呀!!
勁...
對比我D球技...(差到死)
我有佢地是但1個1成都夠啦!!
勁到爆啊~~
全場氣氛超緊張,刺激~
聽日決賽...
我肯定係電視睇足甘耐!!
最慘的係...
淋浴淋到成身濕曬...
慘~~~
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 79 | »