|
同你ge感覺
越黎越怪!
越黎越唔夾!
唔知點算好...
我唔想放手(但你會辛苦嘛)
同我1齊(你會覺得幸福嘛)
假如你走左!
我會點呢?
或者,我會痛哭
或者,我會自爆自氣
或者,我會失去笑容
或者,好多好多...
你呢?假如冇左我...會點呢?
希望唔會有假如你有離開我ge1日
唔係,我唔知道我會點!
唔好比我瀟灑感比你離開∼
到左果1日
就算心有幾痛
幾唔舍得∼
我都會比你走!
以家,趁未到過1刻
我會爭取同你1齊
我會留你係我身邊
我唔會比你走
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|