六個月快樂!!
話咁快又過半年,
經過感多風浪,終於平靜了!
今日成日陪老婆^^""
首先12點正到學校接老婆
然後去左(豐)食LUNCH
跟住搭小巴去旺角
老婆1見到有折ge野就咩都唔理
走入去買野,服左佢>3<
買完野冇地方去,
照舊去左漫畫舖睇漫畫!
睇完漫畫就番樂富行街
近排經常入傢私舖,
因為累得關係...
借D而入去坐梳發...(帥=3=")
雖然行慣左樂富,不過都行左好耐
今日的行程就是這樣過了∼
別人可能覺得很無聊吧
可是我覺得,每天也好像這樣
平凡的過也不錯呀!!
老婆豬,我愛你 !六個月快樂>3<
|