時裝MISS同我地
我地組d衫
柯景組d3
柯景組d3
幫我地D女仔GE化妝C同髮型C
今日時裝表演
辛苦整GE衫終於可以展現比大家睇
上午9點去到九龍灣
上午9點幾就到九龍灣展貿
之後場員講解
點樣彩排同食飯時間
講完10點3到
突然40幾個化妝C同髮型C到會場
見到呆左1陣...
之後就入後台化妝
化妝SEAD頭用左我4個鐘...
之後到左下午2點幾到食LUNCH
食完LUNCH有補妝
之後彩第1次排
彩完排後
都已經5點幾
之後又食晚飯
食完晚飯採第2次排
之後又再1次補妝
好煩=3="
到左夜晚7點就排隊企位等開場
到左7點9
時裝表演開始啦
大家都好緊張
D表情驚到唔知道點感
但最後好完美感完成比賽
成日雖然好累
但好好玩同有滿足感!!
表演完,老婆係場到一直睇我表演幫我打氣
YO∼SO HAPPY
THX老婆!!
表演到感夜都陪我!
之後陪多1陣老婆
就自己回家!!
|