今日都可以話係值得恭喜的日子,因為琪琪佢話娶我為妻,好感動,終於有人要啦,但係唔好咁快開心住,上上下堂,琪琪叫佢阿媽即係林政傑,同我講琪琪要「包二奶」(好hurt),un住我話:「咁我勾佬啦!」。un住林政傑問我勾邊個,我就話「勾你呀!」,死八卦佬!
un住唔知幾時,我見到任xx係度嘔氣(應該係食完野嘔果d氣),佢見到我見到佢嘔氣,就即刻笑住咁同我say sorry ,都5知佢搞咩!
un住上英文堂果陣,我地拎杏bb個印黎搞飛,印落隻手都周圍印人....