sHiRlEy.
 
'']]一個人僅僅為自身的光榮而努力,是美麗的|||| 然而在追尋那份光榮的時候|\\,有人沿途打氣``便是雙份的美麗,;;\\
 
沒人愛的時候〞我仍然要愛自己;'`但是,,有人寵愛:;我是會加倍愛自己的]][>//
原來,我追尋的一切,除了使自己更美好,也是希望我愛的人認同我的美好。
要是沒人疼愛,我也許會變成一個懶洋洋的人。
反正我做的事沒有情人的讚美、獎賞和支持,我也就不會對自己有更高的要求。
喜歡被疼愛,也許是人格不健全吧!
 
有人說,能夠不假外求,才是真正的成熟和獨立。
有求於別人,終究是會失望的。
欲求愈多,愈發現人生的不完美。
shirleylam
暱稱: [email protected].
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暫時打包
=]
=]
2007-10-10
TST 30th Annivesary
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 11 月 26 日  星期日   晴天
homework day 驚訝

↑↑我幅畫~攞左9分&10分架~~~^^
都係吾捨得就咁比左黎sir~~

今日11:00 am 先起身,,,好眼訓

食完早餐又同屋企人落去食午飯

食左個黑椒牛柳炒公仔麵,,,幾好食ge

食完之後自己返屋企do homework

佢地去河邊踩單車

不過好快就返梨

成個下晝都係do homework & revision

中史勁多板要做,,,仲有好多問答

經過一番努力,,終於做晒

岩岩做起reading journal,,,311 words==''

>>>>>

好開心見到人地係個xg讚我地班喺歌唱比賽唱得好

友共情...其實2d唱得好好架...夠大聲

then 發現左樣野.....

form 2 shall we talk ...原來果塊葉係貓紙...<<<下?!係咩?

不過點都好,,,輸嬴吾重要,最緊要對得住自己

 

刊登時間︰2006-11-26 09:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 25 日  星期六   陰天
~*^^-_ 開心

補打返琴日先,,,,

歌唱比賽~幾好玩呀,,,,

雖然知道一定吾會攞獎

但總算成班一齊唱歌

不過我地班真係特別過人囉~

我地係唯一一班無伴奏,,,播歌

上到台,,,,,,又吾知做咩事,,,播吾到歌

搞到我地喺台上等左好耐

好采最後有返歌

不過講真

我都幾想清唱

最終係2C嬴,中二最佳同全場總冠軍

2E就最佳台風,,,2E做d野好感人喎….

好多謝2B,,,幫我地打氣,,搖葉

我地都有幫佢地架

互相幫忙~^^

 

校長喺比晒賽之後唱歌,,,,Always on my mind

都吾明點解佢叫我地吾好話識得呢隻歌

咁我係識喎~

呢首歌我都識唱啦

唱完歌佢就講左幾句

佢有d借題發揮,,,,

鬧鄧止奇果陣鬧埋成班2C

話佢地唱歌根本吾夠班

音樂比賽係靠實力

吾係靠包裝

仲話佢地唱歌唱到雞仔聲咁….

雖然我幾buy校長個point

而且2C都幾囂下

但都吾駛成盤冷水淋落去架嘛

好無癮姐

同埋又吾係佢做評判

宜家咁講即係話埋評判姐

尊重下好喎

 

比賽完左又去左7-11,,,,又係請食雪糕

不過今次係六個人…..

唉~今個禮拜用得特別多錢………..

跟住又行返屋企,,

行行下見到隻田雞==''

見到佢喺度跳跳下across the street

生平第一次喺街度見到咁既野

無理佢

6:55先返到屋企

>>>>>>>>>>>>>>>>>

今日又返band

朝早學完clarinet係好吾想上去

吾想對住個指揮

但都無得揀

搞左好耐先開始練

馬頌雯比佢鬧,,,,,

程偉麟好''扭''?! =0=

之後隔左好耐

佢話由頭run一次

咁好啦

一開次,,,,3秒

一個小節都未吹完

佢就cut左我地

我以為又吾知邊度有問題啦

但估吾到佢竟然話

今次係我教左你地咁耐以梨聽過最好聽既開頭,,,,,所以我要cut左你地

-0-咩野理論梨架~好聽吾係繼續落既咩??

呢個指揮真係……唉~

好耶~~~21/12 Christmas Service 果日有得表演呀~

可以喺台上坐,吾駛喺台下坐得咁逼~

 

終於打完日記,,,,,好長呀~

刊登時間︰2006-11-25 08:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]