| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 26 日 星期日  | |
homework day  |
|
↑↑我幅畫~攞左9分&10分架~~~^^
都係吾捨得就咁比左黎sir~~
今日11:00 am 先起身,,,好眼訓
食完早餐又同屋企人落去食午飯
食左個黑椒牛柳炒公仔麵,,,幾好食ge
食完之後自己返屋企do homework
佢地去河邊踩單車
不過好快就返梨
成個下晝都係do homework & revision
中史勁多板要做,,,仲有好多問答
經過一番努力,,終於做晒
岩岩做起reading journal,,,311 words==''
>>>>>
好開心見到人地係個xg讚我地班喺歌唱比賽唱得好
友共情...其實2d唱得好好架...夠大聲
then 發現左樣野.....
form 2 shall we talk ...原來果塊葉係貓紙...<<<下?!係咩?
不過點都好,,,輸嬴吾重要,最緊要對得住自己

|
| 刊登時間︰2006-11-26 09:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 25 日 星期六  | |
~*^^-_  |
|
補打返琴日先,,,,
歌唱比賽~幾好玩呀,,,,
雖然知道一定吾會攞獎
但總算成班一齊唱歌
不過我地班真係特別過人囉~
我地係唯一一班無伴奏,,,播歌
上到台,,,,,,又吾知做咩事,,,播吾到歌
搞到我地喺台上等左好耐
好采最後有返歌
不過講真
我都幾想清唱
最終係2C嬴,中二最佳同全場總冠軍
2E就最佳台風,,,2E做d野好感人喎….
好多謝2B,,,幫我地打氣,,搖葉
我地都有幫佢地架
互相幫忙~^^
校長喺比晒賽之後唱歌,,,,Always on my mind
都吾明點解佢叫我地吾好話識得呢隻歌
咁我係識喎~
呢首歌我都識唱啦
唱完歌佢就講左幾句
佢有d借題發揮,,,,
鬧鄧止奇果陣鬧埋成班2C
話佢地唱歌根本吾夠班
音樂比賽係靠實力
吾係靠包裝
仲話佢地唱歌唱到雞仔聲咁….
雖然我幾buy校長個point
而且2C都幾囂下
但都吾駛成盤冷水淋落去架嘛
好無癮姐
同埋又吾係佢做評判
宜家咁講即係話埋評判姐
尊重下好喎
比賽完左又去左7-11,,,,又係請食雪糕
不過今次係六個人…..
唉~今個禮拜用得特別多錢………..
跟住又行返屋企,,
行行下見到隻田雞==''
見到佢喺度跳跳下across the street
生平第一次喺街度見到咁既野
無理佢
6:55先返到屋企
>>>>>>>>>>>>>>>>>
今日又返band
朝早學完clarinet係好吾想上去
吾想對住個指揮
但都無得揀
搞左好耐先開始練
馬頌雯比佢鬧,,,,,
程偉麟好''扭''?! =0=
之後隔左好耐
佢話由頭run一次
咁好啦
一開次,,,,3秒
一個小節都未吹完
佢就cut左我地
我以為又吾知邊度有問題啦
但估吾到佢竟然話
今次係我教左你地咁耐以梨聽過最好聽既開頭,,,,,所以我要cut左你地
-0-咩野理論梨架~好聽吾係繼續落既咩??
呢個指揮真係……唉~
好耶~~~21/12 Christmas Service 果日有得表演呀~
可以喺台上坐,吾駛喺台下坐得咁逼~
終於打完日記,,,,,好長呀~

|
| 刊登時間︰2006-11-25 08:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 138 | »
|