| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 21 日 星期二  | |
下大雨的十一月  |
|
下大雨的十一月
今日無咩心情,好down,又好似好攰咁,好吾開心(雖然吾知為左咩而吾開心)
可能真係因為落雨啦,個天陰陰地,估吾到雨真係會影響我既心情,好懷念有陽光既日子∼
下雨天,總掛念從前^^
Hist:. test 左∼錯左一題吾抵既><,無溫到that paragraph=="
Pth:. 佢問d問題真係好"難"囉∼我都係早左舉手答姐,就話我'那麼厲害',全班邊個會吾識喎,睇有無人答姐
Math:. Phy. Theorem///
Chin:. ''蔡家豪係繼馮啟林之後喺剪報默書最好果個"==
P.E:.吾駛上,去106,溫中文,作個rap
E&RE:. 又係咁,,,,
Geog:. detention果d同ms wong 拗,,,,
Scj:. ms ho 叫我卓穎.....
放學help music competition rehearsal,,,4:00幾上返去個english xx,,5:45 leave with cat
thx cat ge朱古力奶xD

|
| 刊登時間︰2006-11-21 10:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 20 日 星期一  | |
| 2D... |
|
就快比賽啦~2D真係吾多團結,成日話練歌,都無邊次係可以全班一齊唱囉∼個個都好似吾想唱咁,但宜家都無得揀唱吾唱啦,不如就做好d,對得住自己∼好羨慕2E,每日練歌,今日放學仲成班喺禮堂門口練,唱得勁大聲,連地下都聽到==”,我吾期望我地唱得好聽,只希望我地肯去唱…
eng:.今日ms man 剪左頭髮,幾好睇∼
math:. Test…又係咁,,,,
geog:. 下?傾計罰企一分鐘?
Mus:. 去左禮堂,都無咩用,吾唱既
Chin:. 以極快既speed教完在風中,遲左15min落堂
聽日要去禮堂幫手同d form 1綵排喔∼

|
| 刊登時間︰2006-11-20 11:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 138 | »
|