shukman2005
暱稱: ◆;Man*×°
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-12-19
2007-12-07
2007-11-27
火星孤狸河童舞台劇
2007-11-12
文章分類
全部 (210)
日歷
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 25 日  星期二   晴天


大中 分類: 未分類

今朝覺得好眼訓..
所以訓左好耐先醒..
晏就去寶湖的食壽司..
順便攞D書去賣..
去到先至知原來今日冇優惠..
所以冇食..去賣書先..
賣完書..去吉野家到食牛肉飯..

跟住去行街..
行左好耐..都係冇買過野..
返屋企..



2006 年 7 月 24 日  星期一   晴天


100問 分類: 未分類
1* 今日係幾號: 7月24號
2* 有心理準備做呢100條未:有
3* 最鍾意聽咩歌: 好聽既歌
4* 你有無潔癖:冇
5* 鍾意ICQ定MSN多: MSN
6* 用8個字形容你自己依家既心情: ---
7* 最後一次睇咩戲: 神話
8* 住係邊區: 大埔
9* 最想得到咩:$$
10* 曾經愛過最衰既人:冇
11* 有無後悔愛過佢: ---
12* 有無想過幾時結婚: 冇
13* 你覺得最可怕既係咩:撞鬼
14* 識得最耐既朋友係邊個呢:小學同學
15* 如有識左幾耐:幾年
16* 日記網址係咩: http://blog.qooza.hk/shukman2005
17* 最討厭的人或物:昆蟲
18* 屋企電腦係唔係廢既:唔係
19* 最想多謝邊個:fd
20* 近排有咩令你有好大壓力:冇咩
21* 有無得罪過人: 有
22* 如果有得罪左邊個:fd
23* 用咩牌子既筆做功課:HI-TEC+無印
24* 做呢100條煩唔煩惱呀: 唔煩
25* 第一次拍拖係幾時:冇拍過拖
26* 記咩最叻: 玩D咩,食D咩
27* 有無講過粗口:梗係有啦..點會冇
28* 最討厭咩天氣:落大雨
29* 最鍾意哪細理:唔明你upセ
30* 鍾意男定女: M
31* 支唔支持同性戀:支持
32* 最討厭的數字:6
33* 喜歡邊一類型既男性或女性: 總之係好人
34* 有咩秘密唔同人講:冇咩
36* 如果你係日本人你個名會係:我查過..好似叫做中島惠美
38* 係唔係乖學生: 唔係..^^
39* 依家幾歲:13
40* 數口叻唔叻:唔叻
41* 去開邊間超級市場:惠康
42* 你覺得你係咩人:好人
43* 口頭禪係咩:冇
44* 怕唔怕黑: 怕
45* 上網多數做咩:MSN,打日記,上論壇
46* ICQ no.係咩:196747299
47* 會唔會日日都打日記:唔會
48* 幾度先會開冷氣:25.5 政府話既..^^
49* 偶像係邊個:好多
50* 做左一半啦開唔開心:OK la
51* 最喜歡哪一套動畫:多啦A夢,軍曹
52* 細細個個時得唔得意:好得意  (我覺得..)
53* 有D咩古怪既習慣:冇咩
54* 覺得自己尚算正常嗎:正常
55* 做過最LOR既事: 有
56* 讀近咩班:1B
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點: 唔知呀
58* ICQ HANG左你會點:冇咩點..因為依加冇咩點用過..
59* 有無呃過最愛既朋友:冇
60* 最鍾意香港邊一到:靚既地方
61* 最鍾意講既單字: 冇
62* 最討厭咩戀情:冇
63* 鍾意睇邊一類型既戲:...
64* 鍾意韓國定日本多D:Japan
65* 點解鍾意呢個國家:多野買,多型野
66* 最怕既動物:老鼠
67* 依家有咩目標:get well in study
68* 最想學習哪一種語言:日文
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇:好多都好睇
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣: 愛情
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE:冇
72* 見到咩人會即刻OFFLINE:衰人..多數我唔會off..只係封鎖佢..
73* 電視劇值唔值得追: 好睇既值得
74* 會唔會幫呀媽做家務: 會
75* 你係屬於被動定主動既人:被動
76* 形容你最討厭既人個樣:  樣衰
77* 上網最唔好既地方係咩: 斷線..
78* 有無用BIT TORRENT(即BT):冇
79* 有無想過要整容: 有
80* 覺得自己最令既地方:冇
81* 有無界過手: 冇
82* 最想養既動物: 有
83* 覺得自己衰唔衰: 唔衰
84* 有無兄弟姊妹: 有
85* 係唔係淆底怪:唔係
86* 最唔相信邊個: 曾經騙過我既人
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:叫佢彈開
88* 見過最核突既事: 扁左既曱甴
89* 屋企有無種花: 冇
90* 返學會唔會著冷衫:會
91* 有無鍾意人: 冇
92* 最鍾意咩顏色: 黑,灰,白,藍
93* 牙JAY定EDISON靚仔D:  呀JAY
94* 知唔知道神係咩: 唔知
95* 上咩堂先會訓覺: MATHS
96* 覺得你自己係屋企有無自由:有
97* 如果你有三個願望你想做咩:  時間停頓/到未來/過去,有好多$$$,成績好好
98* 最鍾意既運動係咩: 冇咩特別鍾意
99* 塔咩車返學: 唔塔車返學
100* 眼唔眼訓: 唔眼
 
 
 


2006 年 7 月 22 日  星期六   晴天


支力 分類: 未分類

今日10點幾起身..
睇電視..
跟住做暑期作業..
晏就去圖書館..勁多人..
借左好多書..

返到屋企冇耐..
啊媽就打電話黎話去買書..
咪去囉..
最後淨係買左1本書..其他都未有..
之後行左一陣街..
就去百街買野,,
超耐..
返屋企
好支力呀!!



2006 年 7 月 20 日  星期四   晴天


2006-07-20 分類: 未分類

今朝訓到10點先起身..(算早嫁啦比平時^^)
跟住睇電視+做暑期作業..
晏就本來諗住去圖書館..
之後家姐話比我聽今日係星期四..
圖書館門..
如果唔係佢提我.
我諗我真係會去左..

 



2006 年 7 月 18 日  星期二   晴天


2006-07-18 分類: 未分類

今日冇咩特別..
咪又係咁..
做暑期作業,睇電視,玩電腦..