今朝起身.. 落大雨.. 風勢明顯比沉日強好多...
今日落雨..仲打埋風添.. 都係因為派比安 >O<"
今日11點幾先起身.. 睇電視.. 食完飯果陣.. 無端端比啊媽鬧.. ="= 4點幾出去買書.. 一本都冇.. 跟住去圖書館還書.. 順便借埋書... 借完.. 返屋企...
今日11點先起身.. 睇左好耐電視.. 睇埋本英文書.. 做閱讀報告.. 做完.. 又睇電視.. then玩電腦..
END*
今朝9點幾10點起身.. 返學校攞書.. 撞到好多同學同埋Dform1.. 攞得果兩本作業.. 其他都未有..=.=
晏就去樓下飲茶.. 跟住去新達陪啊爸買鞋.. 揀揀下..家姐又買.. 佢地揀左勁耐.. 終於買3對鞋..(1對家姐,2對啊爸) 返屋企