今日10點幾起身..
睇電視..
Eirca打電話黎...
叫我同佢去團契..
晏就
食完飯去團契..
第一個遊戲都幾好玩..
跟住我比Onion整故...
玩遊戲..
好搞笑..行行下張紙斷左..
完左..
我陪Eirca去圖書館..
揾書..
見到鍾ling ..
去完圖書館...
就陪Eirca去運頭唐街市買野食..
仲玩左彈波/珠機..
不過差小小就中獎..
唉..Eirca又玩..
不是佢都唔中..
之後去新達交補習錢...
返屋企...
ps
Miss Ho出年做F.2既班主任..
哈哈..
不過佢做2C既班主任..
唔係我果班.. |