shukman2005
暱稱: ◆;Man*×°
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-12-19
2007-12-07
2007-11-27
火星孤狸河童舞台劇
2007-11-12
文章分類
全部 (210)
日歷
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 4 日  星期一   晴天


4/9* 分類: 未分類

今日7點2起身..
返學校..
班主任堂..
悶爆...
我覺得個班主任有D煩..

電腦堂
Miss 黎教..
上上下堂落去攞書..
話老師唔教野..
比我地玩..^^
我有時聽唔到Miss 黎講乜...
佢又唔用咪喎..

VA堂
無聊..
中史堂
個老師係姓陳..
佢要我地聽日默書..><"
Eng
Miss Lee教..(唔係肥婆Lee)
係新黎的..
佢個樣好似Zoe..

放學果陣1D唔還key..
等左好耐先走得..



2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天


開學" 分類: 未分類

今日7點幾就起身..
返學校..
本來有個女仔坐我格離..
不過佢叫另外一個男仔同佢調位...
搞到我要同個男仔坐.../__\"

我個班主任係..
成日係台上禱告果位..
上hall
悶到嘔..
返到課室冇幾耐..
又火警演習...
企操場係到曬...

返課室..
派通告...
放學..

ps
1.有D f.1好矮...
   仲矮過小長今..

2.我唔想比朱SIR 教I.S呀..
   唔想對住佢+佢個樣..
   唉...



2006 年 8 月 26 日  星期六   晴天


26/8* 分類: 未分類

今日10點幾起身..
睇電視..
Eirca打電話黎...
叫我同佢去團契..
晏就
食完飯去團契..
第一個遊戲都幾好玩..

跟住我比Onion整故...
玩遊戲..
好搞笑..行行下張紙斷左..
完左..
我陪Eirca去圖書館..
揾書..
見到鍾ling ..

去完圖書館...
就陪Eirca去運頭唐街市買野食..
仲玩左彈波/珠機..
不過差小小就中獎..
唉..Eirca又玩..
不是佢都唔中..
之後去新達交補習錢...
返屋企...

ps
Miss Ho出年做F.2既班主任..
哈哈..
不過佢做2C既班主任..
唔係我果班..



2006 年 8 月 25 日  星期五   晴天


分類: 未分類

今日10點幾起身..
吃完早餐..
睇電視..
做''龍騎''..
唉..悶!!
1點幾啊媽返黎..
佢話去食壽司..
搞左一輪..
終於出大埔墟食..

去到..好多人..
等左一陣..
細路食左好多野..
食得最多係佢..
我食左唔係好多野..
但都覺得好飽..

食完..
去睇電話..
我發覺有部電話..
好平而且都幾靚下..
落雨..
去圖書館同陪細路借書...
返屋企*



2006 年 8 月 24 日  星期四   晴天


註冊 分類: 未分類

今日8點起身..
曾詠欣打電話黎..
話係正門等..
返學校註冊..
等左一陣..

入到學校..
好多人...
我2號呀..
仲前一個添..
/__\
我果班有43人..
全級最多人..
上hall註冊..
都幾快..
返屋企*