今日返學果陣時見到曾詠欣,,
就同佢一齊返..
返到去冇位坐,,,
淨係得單行同埋一D格離冇人既位,,,
最後就坐no.1格離,,,
而曾詠欣就左坐第2度,,,
上hall聽結業禮,,,
1個講完到另1個,,
搞到我合晒眼訓,,
跟住返課室,,,
派成績表,,,
我竟然攞到進步獎..
但係我既平均分只係進左3.88分,,,
咁都攞到進步獎!?
估唔到咁怏又1年,,
升S.2,,
最衰成績表又冇登升咩班,,
淨係話升S.2,,,
/____\"
呢1年黎真係發生左好多野,,
但我真係覺得好開心,,,
真係好唔捨得呀,,
希望下1年同返某D fd1班啦,,
再見啦..各位..
_°一生一世會記得有你地班好友▉
ps
點解開左日記咁耐""
淨係得1個人黎留言既""
我真係好想問下"
唔該黎留下言啦"
留一留言唔會死既"

|