今日10點幾起.. 睇多啦A夢.. 1點幾做埋最1個film review.. 唉..終於都做左大部份功課lu.. 晏就 去新達還碟..
呢幾日冇打日記.. 係因為狂做功課.. 就黎交功課啦媽..
今日10點幾起身.. 睇電視.. 食蛋糕仔(零食來的)做早餐.. 睇電視.. 跟住Erica打電售話黎.. 問我去唔去團契.. 咪去囉..
玩遊戲.. 數樓梯.. 之後叫人出黎食野... 好搞笑... 完左之後.. Erica問我走未.. 我都唔知.. 不過最後都走左..
返屋企睇女排.. 中國對啊塞拜彊.. 中國成日都打唔過網.. 不過最後都嬴左..^^
今日係返黎既第2日.. 終於返到黎香港啦.. 哈哈.. 5/8-14/8呢段期間.. 真係好好玩.. 去左好多地方.. BB大個左仲好得意添..^^ 同BB影左好多相..
今日我要去澳門.. 要14號先返.. byebye
今日訓到11點半先起身.. 食完早餐.. 睇青出於藍.. 晏就食完飯.. 發現D圖書聽就夠期..
3點幾就攞去還+續借.. 走果時.. 部lift落到4樓果陣時.. 最後個男人入黎果一刻.. 部lift就即刻咇咇聲話超重.. 個男人就V好燸咁左出去.. 佢老婆又跟佢一齊出去..
我聽到有D細路係到笑.. 但係我冇.. 我淨一路望住佢.. 趕返屋企睇keroro..