今日早會有4個F.1暈左...
今日都唔係好熱啫..
中文堂
講左一大輪..
都未開始講第一課書..
唉...而後都唔知點挨...
maths
很留心...呵呵..
好耐都未試過...
I.S
出去排隊果陣時...
聞到朱sir個身一陣臭味..
好多人都咁講..
入到去..
朱sir叫我地隨便坐..
點知叫完早晨..
又叫返我地排隊分組...
玩野呀..我都係坐返以前果張枱..
不過係坐則邊..
冇得揀..><"
music堂
冇乜野...
Lunch
同顏嘉wimg,朱曉tung.孫欣.嚴wing一齊食..
Eng
何沛生好搞笑...
之後派textbook...
放學..
返屋企* |