今朝比啊爸叫醒左...
如果唔係佢...
我諗都我會訓過龍...><"
返到去...
早會...好似好快過咁...
Bk
差一個號數就抽中我啦...
好險!!
中文堂
今堂好似教左好少野咁...
小息
陪Grace去canteen食野...
maths
冇野好講...
Eng
今堂我好積極咁答問題...
呵呵..
Lunch
姚博士無端端寸我...
我咪寸返佢囉...
跟住佢唔夠寸..
姚博士:做人咁寸做咩呀...
下...你寸我先個喎...
I.S
做實驗...
D蟲好核凸...
後面張枱仲打爛埋有蟲既test tube添... |