今日朝早11點幾就去左圖書館.. 因為要攞返沉日失去左既野... 臨出門口之前已經check清楚果銀包.. 有冇帶圖書證..
返到屋企既時候.. 忽然之間落大雨..
今朝訓到10點幾... 之後去左圖書館.. 揾到好多本想睇左好耐既書... 點知想借果陣先至發覺冇帶圖書證... 果一刻真係好想打人.. 跟住諗住打電比阿媽.. 叫佢攞張圖書證比我... 我以為佢出左買"送".. 所以冇打到.. 就係咁眼白白睇住D書比人攞走..
返到去.. 先知道原來阿媽冇出買"送".. =.=" 晏就.. 同阿媽,家姐一齊去M記食野..
今日好悶呀... 成日係屋企唔係睇電視就係睇書.. 再唔係就玩電腦.. 好無聊呀..><"
PS ﹉"考試唔合格`◆`,./'°,* '°'●〞更顯我性格."★ **還未學懂 '' 珍惜∣∣
好都打日記lu.. 因為考完既關係.. 今日終於都考完試la 好開心呀..
今日考中文聆聽,英文聆聽,英文默書,中文oral&PTH 好多科.. 都OKla... 都考得唔錯..
今日又遲左起牀... 返到去温習... 中文寫作 ok la.. 小息 女班長好惡咁爆粗鬧夏展x.. 中文 都幾好.. 唔錯...
ps 唉...整日都要study.,,