我無問題 ?? 老公知道 佢自己有問題 ~~...但係問題會繼續發生 嗎??..老公話唔會 ~~
今日好唔開心 ﹐笑唔出 ...對住老公亦冷冷淡淡 ...老公係 咁問我咩事﹐咩事?? 我唔想講 ﹐亦都唔想提 ...到到返到屋企
o既時候...我都係好唔開心 ﹐因為我諗唔明白﹐想唔通 ...之後老公堅持要我講 !! 好﹐我講﹐講完之後﹐眼淚 忍唔住 啦...老公
再次應承我 ...要我相信 ﹐我可以相信 ﹐但係相信之後又會點 ?? 真係可以以後都無事 嗎?? 我唔知道﹐我覺得好煩 ~~
我知道我好愛 佢﹐我知道我唔希望之前 o既事再重蹈覆轍 ...最後一次 吧...就讓我任性多一次 吧...如果老公 真心的話﹐
我知道﹐我今次 o既任性會令我得到好多 ...更多 !!~ 老公﹐很愛很愛 你 ~~
今日去染頭髮 ...new colour!!!....上次 PURPLE...哈哈﹐今次係 ....RED...wow~...不過因 為o的顏色上得唔好 ﹐所以聽日要
去染多次 ...oh...坐到 屁股都 扁!! ....上次染 Purple 又係要染兩次 ﹐今次染 Red 又係....OMG~~ 本來係染 Brown 的﹐
老公鐘意 ...不過我髮型 師..Vivien 話... Brown 唔襯我 o既 face color...反而 Red 好o岩我...所以決定 o左染 Red...~
但係老公好似麻麻鐘意 ..不過 too bad...haha!!! anyways...我心情好煩﹐好亂 !!!!.. 要休息 o下啦 !!...
|