尋 晚 都係好夜先訓 ...~~ 因為同 Dennis 傾 o左好耐 ....我都估唔到我會 咁 認真咁同佢 傾 ~
其實我當初 o既決定有無錯 ?? 我應該點做 ?? 我唔係已經講得好 清楚 嗎 ?? 時間已經證明一切 ...就係大家都已經變 o左
我已經有我 o既新生活﹐有了 另 一半 ...依o的 你全部都明白的 ....既然你 明白﹐點解仲要 咁樣同我講 ?? 你話你唔明白﹐其實
你唔明白 o的 咩??有 o的o野係就係唔係就唔係 ...就等於 阿勇永遠都係阿勇一樣 ...就算 佢個名已經唔係 ﹐但係有 o的事 ..
有o的感覺永遠都係到 ....但係我同 你...一開始 o既時候﹐問題已經存在 !! 你 問我以前 o既事﹐我話唔記得 ﹐但係我唔係
全部都唔記得 ~ 我記得好 清楚當日 發生過 咩事 !!... 算啦﹐好嗎?? 過去o既...就過去 啦...你話你覺得我唔開心 ﹐係 啊﹐
你 知道我點解唔開心 ﹐但係 咁又點 ?? 我唔想用 咁o既態度對 你...sorry~...
大家變 o左 啦...我要 o既唔再係現在 ...我亦都要 諗 將來 ...而我 o既 將來 ...已經有男主角 啦...而我唔需要配角 ...亦都
唔需要 後備 ...~ 你 明白 嗎??... 套戲已經開始 啦...男女主角已經有 ...而 將來...希望會有 o的小主角 ...咁 就已經 夠啦 ..
我希望 你 明白﹐唔好再令大家唔開心 ..~ 你 亦都要開開心心 咁生活﹐唔好令 你 媽 咪失望 !!
也許.... 你 真的令我學 懂 了很多 ...我以後 o既路..讓我自己走 吧..~
我從來唔會將 你同我講 o既o野寫上 blog...今次係第一次 ﹐我亦都希望係最後一次 ...
今日已經係第二個星期 啦﹐時間好似過得好快 ...但係其實 真係過得好慢 !!! 如果無改期的話 ﹐都仲有 41日先見到 ~~
其實 ...如果係的話 ﹐我都希望 你有朋友可以陪到 你...因為 咁 樣 ...你就無 咁悶 !!! 尤其係我返學 o個兩日 ...~~
ohh..聽日就係 啦...其實點會唔緊張 ~~...知道依件事 o既人﹐多謝 你地 o既支持 ..關心 ..安慰 ..!!
今年係盲年 ...真係點可以唔信 ...今年我刑太 歲...真係點可以唔信 ?? 真係黑到爆 !!!...ohh...coffee 點算 ??
仲有 9 日...我又大一 歲 啦...又比人話我大個 女 啦...但係好似我尋 晚我同阿 Ling 傾 ...其實 佢地口中 o既 大個女﹐
佢地幾時先可以當我係大個女 ?? 係...可能仲有好多事令 佢地 唔放心 ﹐但係又 有幾多父母 會真係完全對自己 o既
仔女放心 架 ?? 當我知道 阿 Ling o既 屋企人 咁支持 佢o既時候﹐我真係好好好羨慕 !!!!! 我有時 真係開始覺得 ...
生命對我 o黎講越來越無意義 ~~...也許我錯 ...但係我仲未 搵 到意義 o既答案 ...可能 到 我結 o左 婚 之後會好 好多 !!
因為就算有 o的 咩事 ...我都已經選擇 o左同阿勇講 ...因為我真係好認 真咁愛上 你 ~~...
~~老公 ...多謝 你~~ |